cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 God Fredagskveld alle sammen. Jeg bare lurte på hva dere synes om Raidmax scorpio \black (blade) Jeg kjøpte dette i sommer, syns det er ganske greit men har hørt at det ikke skal være så bra (jeg ville si at det ikke er noe i veien med utseende ialefall) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg missliker det kabinettet der sterkt. Stilig brukernavn forresten. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 No affence, men det kabinettet er udregelig! De fargekombinasjonene er like grelle som i pcen min jo... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Vurderte sterkt det kabinettet selv men jeg fant ut at det ikke var noe for meg når jeg så hvor lite det er Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
durkin Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Selger masse av de der til fjortisser på jobben. Personlig hater jeg den dritten der. Hver gang vi på verkstedet må bygge en slik kaster vi mynt og krone om å få slippe Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 kabinettet der er dritbra. jeg har erfaring fra to raidmax kabinettet. det første jeg kjøpte(til en gammel pc) var et raidmax med slike blå bubble lights på siden. det SUGDE! værste kjøpet jeg har gjort av alt. ingen gode løsninger, skralt oppbygd, elendige vifter, og ingen demping eller noe. så kjøpte jeg scorpio til søskenbarnet mitt. det var som natt og dag!! tro det eller ei. men det kabinettet var skyhøyt over det andre til akkurat samme prisen. scorpio kabinettet har fult av gode løsninger, tommelskruer og harddisk-sensor som lyser opp logoen foran. ok så er det ikke verdens diggeste design, men for søskenbarnet mitt. som er 12 år, er det verdens kuleste kabinett. det var forresten godt å jobbe i og veier ved siden av ingenting. anbefalt på det sterkeste og eier alt i den prisklassen. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er grellt som juling og ferdigmodda. Skjønner ikke hva designern har tenkt på mens han lagde dette. Lenke til kommentar
slez Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Shit kabinett, det er jo knøttlite=dårligt plass og ikke bra kjørling. for alldel ikke kjøp det der. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det er grellt som juling og ferdigmodda. Skjønner ikke hva designern har tenkt på mens han lagde dette. han tenkte i alle fall ikke på deg. "ferdigmodda" pcer er ikke ment for oldschool casemoddere. jeg trodde dette var klart men tydeligvis ikke. de som kjøper dette skal kanskje ha den i stua, eller på et litt penere rom og der passer den perfekt. ikke no stripsa hl2 logoer og annen dritt. helt cleant med en tøff hdd-led foran. absolutt noe å ha i stua for vanlige brukere. de som klager på designen har kanskje ikke sett det i virkeligheten. jeg snakker altså om det svarte kabinettet. det har godt fargevalg og er skikkelig godt å bygge i. mangler egentlig bare avtagbar hovedkortplate (noe som kan fikses ved å fjerne noen pop-skruer elns). Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Ville bare si at jeg har lagdt til et par mod's selv også kjøpt div. neon strips..nye ledninger+l laser LED har UV rør på rommet så har en del UV reaktive mod's i pcen også Det passr helt perfekt for meg...første pcen jeg bygger sjæl av NYE deler, når det gjelder kjøling så er dette også et bra kjøp: 8 vifter har jeg fått puttet inn i den(kabinettviffter) (bruker bare 4 nåda: 3 80mm som følgte orginalt med og 1 120mm Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ville bare si at jeg har lagdt til et par mod's selv også kjøpt div. neon strips..nye ledninger+l laser LED har UV rør på rommet så har en del UV reaktive mod's i pcen også Det passr helt perfekt for meg...første pcen jeg bygger sjæl av NYE deler, når det gjelder kjøling så er dette også et bra kjøp: 8 vifter har jeg fått puttet inn i den(kabinettviffter) (bruker bare 4 nåda: 3 80mm som følgte orginalt med og 1 120mm Mod er vel å ta litt hardt i. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ville bare si at jeg har lagdt til et par mod's selv også kjøpt div. neon strips..nye ledninger+l laser LED har UV rør på rommet så har en del UV reaktive mod's i pcen også Det passr helt perfekt for meg...første pcen jeg bygger sjæl av NYE deler, når det gjelder kjøling så er dette også et bra kjøp: 8 vifter har jeg fått puttet inn i den(kabinettviffter) (bruker bare 4 nåda: 3 80mm som følgte orginalt med og 1 120mm Mod er vel å ta litt hardt i. Jepp. Blir som å kalle en Lada for "folkets favorittbil". Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Mod er vel å ta litt hardt i. Jepp. Blir som å kalle en Lada for "folkets favorittbil". nei. det blir som å kjøpe en mazda rx8 og tro at man har en fullblods racerbil. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Mod er vel å ta litt hardt i. Jepp. Blir som å kalle en Lada for "folkets favorittbil". nei. det blir som å kjøpe en mazda rx8 og tro at man har en fullblods racerbil. Ikke helt. En Volvo V40 kanskje. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Personlig liker jeg den ikke. for mye blinking og plastikk Lenke til kommentar
AniExile Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Kabinettet er greit, men det blir liten plass i det vist man har mye stash.. har det no, men skal anskaffe nutt kabinett. blir trangt om plass inni.... Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 det blir trangt hvis du har vannkjøling, 6 harddisker, fyller alle 4 5,25", og muligens har en haug med pci kort. utnom det så er det jo bare litt kreativ kabellegging som skal til for å fylle opp. det er forresten ikke plass til vannkjøling i det hele tatt. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Har raidmax selv... ha ikke plass til vannkjøling med en harddisk engang... Dessuten synest jeg det er kjipt. Rister litt i det og det kommer masse skranlelyder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå