Kanetheheatsink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 en liten morsom ting som er helt ufarlig. (nei, det er IKKE virus. har søkt gjennom med norton.) Men hvordan lager noen denne? YOU_NEED_THIS___.zip Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 spør her et sted... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Faen ta deg. DET ER VIRUS! AVG ANTIVIRUS SA AT DET VAR VIRUS! Idiot! Endret 10. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Faen ta deg. DET ER VIRUS! AVG ANTIVIRUS SA AT DET VAR VIRUS! Idiot! Antivirusprogrammer sier ofte det om filer som gjør rare ting, f.eks får deg til å si noe til alle kontaktene dine på MSN. Det trenger ikke være skadelig, men bare litt malicious code. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Faen ta deg. DET ER VIRUS! AVG ANTIVIRUS SA AT DET VAR VIRUS! Idiot! LOL! u r L337 n00b ps. les posten som kom etter din. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 en liten morsom ting som er helt ufarlig. (nei, det er IKKE virus. har søkt gjennom med norton.) Men hvordan lager noen denne? Man programmerer det. Skriver en kode, som blir gjort om til et kjørbart program. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Faen ta deg. DET ER VIRUS! AVG ANTIVIRUS SA AT DET VAR VIRUS! Idiot! LOL! u r L337 n00b ps. les posten som kom etter din. Les den samme posten selv... malicious code er det FINT at AV-programmer sier fra om. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Les den samme posten selv... malicious code er det FINT at AV-programmer sier fra om. Det stemmer. Men, liker ikke når Norton sletter uten å spørre meg først, though. Det skjedde før. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 idiot......hærlig med virus! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 idiot......hærlig med virus! Så kan du spørre deg selv: Hvem er idioten - Han som posta det, eller han som lasta ned, og kjørte, en ukjent zip-fil? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ohhh... Husker ikke hvor mange år det er siden jeg så denne her. 4.. kanskje 5... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 fikk en inn på dataen for noen år siden som ligna litt på denne. Bare den hoppa rett til de skjermbildene... Men det var faktisk virus fant jeg ut av... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 burde bannes fra forumet.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er ikke noe virus i den fila! Selv om noen Antivirus programmer finner noe rart med den... og sier at det er virus. Lenke til kommentar
K.Austheim Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nå ble jeg faktisk litt nysgjerrig. Hva er så dette for noe da? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Just leave it. Laster aldri ned slikt tøv jeg, sparer meg for mye ergelse da. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 I h*******!!! den tringen provoserte når eg ikkje kunne trykke "no".. pulsen i taket.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hehe, husker en kompis av meg hadde denne for lenge siden(rundt 3år siden). Fikk litt panikk da jeg åpnet den den gangen. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nå ble jeg faktisk litt nysgjerrig. Hva er så dette for noe da? Fikk det ikke til å funke. $ chmod +x YOU\ NEED\ THIS\!\!\!.exe $ ./YOU\ NEED\ THIS\!\!\!.exe bash: ./YOU NEED THIS!!!.exe: cannot execute binary file Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå