WerzBaoc Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hei. er det noen av dere som bruker slackware linux og online adsl fra telenor? hvertfall... kan noen fortelle meg hvordan jeg får adsl til å funke eller? Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hei. jeg fikk ADSL fra Telenor ganske fort opp å gå i Slackware. eneste jeg trengte å gjøre var å loade modulen til nettverkskortet mitt slik at den ble detekta under oppstart. så var alt i orden, måtte også endre litt på rcinet1.conf også mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Eg fekk min Online Adsl til og funke med en gang i Linux Slackware eg trengde ikkje og gjer noko. Lenke til kommentar
Teh Hoboman Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Frågan er vel om man har et modem\router. Før fikk man bare et modem, og da kunne man ta en adsl-setup for å sette opp en pppoe-tilkobling. Nå får man vel en modem\router-sak, og da bruker man vel DHCP. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei! Jeg gjetter på at du er koblet direkte til modemet? Det du trenger er rpppoe. Dette ligger på en av CD'ene så vidt jeg husker. Ønsker du å laste det ned finner du det her. Husk at brukernavnet er [email protected]. Lykke til! Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Forstår ikke hvorfor noen velger *frivillig* å kjøpe Online ADSL fra Telenor... Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Forstår ikke hvorfor noen velger *frivillig* å kjøpe Online ADSL fra Telenor... Ja, det er helt utrolig. Ikke nok med at Telenor tynte oss med blodpriser for internett gjennom hele 90-tallet, det er grunn god nok til at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. De har i tilegg det dårligste tilbuded på markedet. Ingen leverer dårligere ADSL løsninger enn Telenor! De greide tilogmed å sette begrensninger på nedlastning. Men alikevel så selger de som hakka møkk. Utrolig. Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hei! Jeg gjetter på at du er koblet direkte til modemet? Det du trenger er rpppoe. Dette ligger på en av CD'ene så vidt jeg husker. Ønsker du å laste det ned finner du det her. Husk at brukernavnet er [email protected]. Lykke til! det vet jeg, men får ikke cd/dvd-rom'en til å funke Forstår ikke hvorfor noen velger *frivillig* å kjøpe Online ADSL fra Telenor... var ikke meg, men morra mi Endret 11. desember 2004 av WerzBaoc Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 http://tnldp.org/modules.php?name=News&file=article&sid=11 perfekt guide for de som må bruke oppkobling med telenor Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 hva med bredbånd istenden for adsl? hva burde jeg bytte til da? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 bredbånd har vel automatisk ip? er vel bare å stappe i og motta automatisk Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 huh? jeg må vel bestille det? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 har du telenor adsl? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hvilket modem har du? de nye skal ha automatisk oppkobling. de gamle har manual tilkobling. funker det modemet i eks win uten å koble deg til? å bare stappe i kabelen og surfe? Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 nope, jeg må koble opp Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ok. prøv ¨å følg den guiden jeg ga ut her. den viser hvordan å installere. confe og koble seg opp Lenke til kommentar
WerzBaoc Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 greit, takk Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 no problem bare gi beskjed viss du får problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå