Mozilla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Heisann. Jeg har nettopp installert StyleXP. Genialt program. Men nå trenger jeg hjelp til å finne et ordentlig skin. Jeg har lett igjennom en del, men ikke funnet noe jeg likte. Har dere noen forslag? I så fall post en link til skinnet dere liker her Jeg er ute etter et skin som: *Ikke er for mørkt *Ser fresht ut *Er enkelt *Ikke er frustrerende eller slitsomt å se på Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er som regel dårlige skins med StyleXP. Last ned Longhorn Transformation pack du, veldig fine skins, som også funker i StyleXP. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Reluna 10 er en fin skin Google litt etter den. Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 OK, sjekket litt forskjellig, fant noen fine. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Feilpostet. Flyttes til Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå