Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som har anelse på hva folk pleier å ta for å lage en hjemmeisde til privatperosner? Med andre ord - skulle jeg ille ha en HP - hva ville folk ha tatt betalt for å lage den for meg? Enkelt design, noe jeg selv kan redigere på (kan litt koding etc.) tror dere noen hadde orket å designet en enkel side (ikke sånn 5 min opplegg) for øøøøø 3-400 kroner? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis det bare er ett enkelt design uten mye grafikk og du skal legge til diverse menyer og sånt selv så tror jeg noen hadde gjort det for kanskje den prisen, tar jo ikke så lang tid å lage en liten side uten mye grafikk. Nå har jeg aldri solgt sider uten serverside koding, så jeg veit vel egentlig ikke helt. Ofte får man det litt billigere hvis du lar personen få en "designet av navnmedlink" på siden. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg hadde prøvd å fått svar på en slik tråd på www.storedyret.com, fordi der har dem en egen kategori for slike ting. Har dårlig erfaring med at golk gidder å gjøre så mye for noe som helst på dette forumet her Du er dessuten veldig uklar når det gjelder hvor bra det her skal være. Jeg kunne sikkert satt opp noen div's og gitt deg et greit oppsett. Men noe spesielt mer rekker jeg ikke på 5 mnutter, hvis du skjønner.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 takk for respons Jeg tenkte på noe alla dette: Trenger liksom ikke å være så komplisert... Men jeg har egentlig fått svar på det jeg trengte - hvis dere mener 400 kroner for et slikt design hadde vært ok Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis det bare er designet som selges uten htmlkoding så vil jeg egentlig tro det, skal det htmlkoding på den der så hadde ihvertfall jeg priset meg selv ett par hakk dyrere. Rett og slett fordi grafikk koster. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis noen her klarer å lage noe slikt som forslaget til dasse på fem minutter skal jeg spise en bokhylle. skjønner meg ikke på slike cs-folk. dere tror webdesign er så lett. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis du bare er ute etter en personlig hjemmeside, ville jeg vurdert å benytte meg av et av disse gratise publiseringssystemene, med tilhørende theme: Textpattern Wordpress Blogger Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Hvis noen her klarer å lage noe slikt som forslaget til dasse på fem minutter skal jeg spise en bokhylle. skjønner meg ikke på slike cs-folk. dere tror webdesign er så lett. For det første... Jeg spiller ikke CS. Poenget mitt var at det ikke skule vært gjort på 5 minutter. Hvis du bare er ute etter en personlig hjemmeside - Er ikke så ille de "template'ene" der, men jeg vil ha noe virkelig personelig... one of.. Får se om jeg klarer å skrape sammen litt pnger, ellers bare designer jeg noe selv. - Har Photoshop, Dreamviewer og alt det "tullet"... Har designet sider før, men da ble jeg peppret av en venn - etterosm ikke siden min var vaildert med ditt og datt... Men, jeg har virkelig lyst på en hjemmeside.... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 selve hjemmesiden er gjort på en uke, hvis man får en annen til å fixe grafikken. men skal du ha forum! det er noe man enten må finne ferdig kode, eller kjøpe et forum. og da må man også ha tilgang til en sql server(ikke freesql.org) Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Eller du kan bruke phpnuke, som jeg bruker her: http://psykolefse.jorgis.com eller mambo, som jeg bruker her: http://psykolefse.jorgis.com/school/ Begge er gratis, og phpnuke har integrert forum! Er forøvrig mest fornøyd med mambo, så kommer nok til å lage en ny side som kan erstatte R/C-siden edit: og begge kan du skifte utseenede på i en fei, det finnes sikkert flere hundre themes til både mambo og phpnuke edit2: og hvis du er opptatt av at siden skal validere, bruk mambo! Har ingen feil i html'en, men ett par feil i CSS'en. Tror phpnuke har rundt 500 feil! Endret 11. desember 2004 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 og phpnuke må være den absolutt siste portalen jeg ville ha anbefalt. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 og phpnuke må være den absolutt siste portalen jeg ville ha anbefalt. Helt enig der, men det er ett alternativ Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har tatt til mot nå... Skal prøve å lage ne hjemmeside selv Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har tatt til mot nå... Skal prøve å lage ne hjemmeside selv Står du fast, ikke nøl med å spørre her. Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det trenger å være. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har tatt til mot nå... Skal prøve å lage ne hjemmeside selv Står du fast, ikke nøl med å spørre her. Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det trenger å være. Jo takk, jeg spør om jeg trenger hjelp Jeg står ikke fast, går bare litt tregt... (*tørr latter*) Holder på Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har tatt til mot nå... Skal prøve å lage ne hjemmeside selv Står du fast, ikke nøl med å spørre her. Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det trenger å være. Jo takk, jeg spør om jeg trenger hjelp Jeg står ikke fast, går bare litt tregt... (*tørr latter*) Holder på Lykke til! La oss se det ferdige resultatet etterpå da Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Lykke til! La oss se det ferdige resultatet etterpå da <p><strong>Takk...</strong></p> <p> - Tror ikke jeg imponerer noen med mine store web-designing skills, men skal prøve så godt jeg kan. </p> <p>Må nesten poste den her for å få litt konstruktiv kritikk... så får tiden vise </p> Leste nettopp en HTML guid for beginners, men kunne alt fra før though... begynner på CSS nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå