Gå til innhold

PC i skrivebordsskuffen, underlag?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har rydda i skrivebordsskuffene, og har fått tømt en svær skuff. Tenkte jeg skulle prøve å bygge en PC i den (med gamle deler jeg har liggende), men lurte bare på hva jeg bør ha av underlag. Er det skummelt å legge hovedkortet rett på tre"gulvet" i skuffen mtp brann o.l. eller kan jeg bare legge komponentene oppi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, takk... da prøver jeg det.. Tenkte også på å fikse en slags "front, slik at når man åpner skuffen er det ikke bare en smala med komponenter, men at det er en slags frontvegg foran, kanskje med CD-rom-godsak-hull og sånt.. Noen som har ide om hvordan jeg kan gjøre det? Tidligere stod delene i et legokabinett, kan jo lage front i lego, men det passer kanskje litt dårlig...

Lenke til kommentar

Blir dårlig med LAN på den ja.. Har fortsatt hoved-PC'en min da.. Denne her skal bygges av eldre saker.. Hmm... På delelageret har vi en Celeron 450 slot etellerannet, og en PII- 266 slot etellerannet, begge med hovedkort. Hvilken ville dere gått for? Celeron er vel litt veikere enn PII, men drøy forskjell i klokkinga og da..

Lenke til kommentar

Lim aluminiums folie invendigt i skuffen , dette gir en gor varmespredning, slik at all varmen ikke fokuseres til et punk.

Og bruk distanse bolter, slik at inge deler kommer i direkte kontakt med sluminiumen .

Og ikke glem lufting, 2 store hull for inn og utlufting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...