stoff3r Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hei. jeg opplever at knappene på min intellimouse explorer 4.0 er ekstremt tunge og treige til å reagere, de føles ikke så tunge når man trykker på de, men hvis windows skal registrere trykket må jeg enten trykke flere ganger eller være "bestemt" når jeg trykker. dette plager livet av meg, har e nyeste driverne, noen som har en løsning? evt åpne musa og gjøre noe... er villig til å gå langt for å få dette fikset, tror ikke butikken kommer til å refundere musa pga at den er litt treg... Lenke til kommentar
meeko Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde nøyaktig samme problemet Løsning: Kjøpte en boks 5-56 (verktøykasse på boks) Åpnet musen, og sprayet litt på knappene. Ble god som ny Kontaktspray er sikkert å fåretrekke. Fungerte også utmerket på min klokkeradio, som skurret når jeg stillte på volumet Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 tusen takk. skal teste dette i til uka evt på søndag! Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har akkurat samme problemet, men siden jeg er lite nevenyttig av meg bestilte jeg like så godt en ny razor diamondback Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 var 1 tastetrykk fra å gjøre d i julekalenderen ja. men får se hvordan det blir nå. evt kjøpe diamondback som julekos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå