Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare en liten ting....Kan det ikke aksepteres feil i dette forumet?

Jeg har brukt dette forumet en gang før, jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer..så istedet for og være ekkel (som jeg oppfatter det) så hjelp meg.

... kan jeg spørre hvorfor du trodde det spørsmålet passet inn i kategorien webdesign?

Hvis alle kunne poste hvor de ville og fått svar, så ville dette forumet blitt et eneste stort rot. Retningslinjene er forresten noen du har trykket ja på at du har lest når du registrerte deg, noe jeg finner underlig hvis du klarte å poste den her.

Det er ikke for å være ekkel, men når det etter sigende er en del feilposter etter hvert skjønner jeg at folk blir litt lei. Det hadde tatt deg og andre to sekunder å sett igjennom forumet for et bedre passende sted :thumbup:

Lenke til kommentar

det står vel også i rettningslinjene at du bruker report knappen oppe til høyre og ber om å få den stengt/flyttet og så gjør moderator akkurat det.

I dette tilfelle har det allerede blitt masser av rot i tråden så det er nok lurest å få den stengt, og så opprette en ny i rett kategori. Det er sikkert ingen som skyter deg om du gjør det med en gang :9

Lenke til kommentar

Kan høres ut som du har fått noe dritt på maskina du ikke skal ha.

Uansett er det ikke Web-design.

Flytter denne til Programvaredelen--->sikkerhet.

Edit:

Her finner du blant annet noe om hvilke prosesser som kjører i oppgavebehandling.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Kan høres ut som du har fått noe dritt på maskina du ikke skal ha.

Uansett er det ikke Web-design.

Flytter denne til Programvaredelen--->sikkerhet.

Edit:

Her finner du blant annet noe om hvilke prosesser som kjører i oppgavebehandling.

eøm.. nå har jeg ikke XP da :blush: men...Det finnes vel ikke en måte å se prosesser i 98 :blush: ?

Lenke til kommentar

Hei igjenn !

Startet min gamle Aptiva med win 98 :p

Hvis du går til:

Start-Priogrammer-Tilbehør-Systemverktøy-Systeminformasjon

Her velger du kjørende oppgaver.

Ikke akkurat det beste, men du ser ihvertfall hva som kjører. Så får du spørre hvis det er noe du syntes virker mistenkelig.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...