Gå til innhold

Billigst mulig telefon, hvilken?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en N3220 som jeg forøvrig er veldig fornøyd med. Men, tør ikke ha den med på jobb da den da helt sikkert blir full av skitt, evt. knust. Har tidligere prøvd noen av disse telefonene som skal tåle en trøkk, men de tåler ikke nok. Er da ute etter en skikkelig billig telefon, enten uten abb. eller med kontantkort. Egentlig har jeg ikke noen andre krav enn følgende:

- Billigst mulig.

- Må holde seg påslått så lenge den har nok strøm, ikke slå seg av i tide og utide. (Kan lade den ofte om det må til.)

- Må ha tålelig bra lydkvalitet under samtale, og en ringetone som kan høres med normal hørsel.

- Brukbar signalkvalitet.

- Gjerne være litt kraftig, tåle litt.

Ser elkjop.no selger Siemens C60 og N3510i, begge med Telenor kontant og 100, i ringetid. Med pris på 399,-. Trekker fra 100,- for ringetiden=299,-. Noen billigere? Hvem av disse to er egentlig best med tenke på ovennevnte krav? Skal sies at jeg har hatt både Nokia og Siemens før, og har delte meninger om begge merker. Også villig til å prøve andre merker.

Takker for gode råd nå jeg, regner med de kommer inn som perler på en snor.

Endret av PåBærtur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jobber på lastebilverksted. Problemet er det at jeg går med telefonen i lomma på kjeldressen, og da er det ikke noe som slipper unna skittens makt. Hender også at telefonen får noen slag, eller kommer i klemme. Er sikkert jeg som er for uforsiktig, men gammel vane er vond å vende. Innimellom ringer telefonen når jeg er mest skitten på hendene, og da tar jeg den selvfølgelig uten å vaske meg først.

M65 har jeg ikke prøvd, hadde i grunnen gitt opp slike telefoner når den kom. Nå er den også i dyreste laget siden jeg nettopp har kjøpt meg ny hovedtelefon. Satser heller på å kjøpe en som er billig, en som jeg har råd til å ødelegge.

Lenke til kommentar

Nokiaen hadde jeg gått for. Har hatt begge to. misstet nokiaen en vinter og den fant jeg igjen til sommeren, funker like bra den dag i dag..har en siemens mc60 nå som har blitt ødelagt av ingenting. har vært såå forsiktig med den fordi jeg visste at det bare var en billig dritt telefon...så GÅ FOR NOKIA!! :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar

Er det helt umulig å få tak i gamle modeller i ny stand? Mye bra blant de gamle modellene som jeg godt kunne betalt 1000 kr for, men da måtte det være snakk om nye telefoner med garanti. Var det ikke en panasonic for lenge siden som skulle tåle å bli overkjørt av bil? Ericson og hadde vel noe? N5110 har jeg jo også gode erfaringer med, den jeg har virker faktisk enda, men den er jeg jo for glad i til å bruke. Noen som vet om noen restlagre et eller annet sted?

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg ikke godt for C60. Den har dårlig skjerm, samt en elendig navigasjonstast. C62 koster det samme, men har bedre navigasjonstast samt høyere oppløsning på skjermen.

Den er litt treig, men tviler på at du skal bruke den til annet en ringe/sende sms.

Lenke til kommentar

Tror egentlig jeg drøyer det hele til over nyttår jeg. Er jo bare 8 arbeidsdager igjen for min del, og i januar pleier de vel å ha salg. Kanskje litt andre billigmobiler å velge blant da, eller kanskje jeg tar sjansen på en m65 hvis den faller litt i pris. Men takk for gode råd uansett. Min gamle c55, som jeg hittil har brukt på jobb, tok forresten kvelden i dag. Klåfingret mekaniker, skitten telefon, passende skrujern og en vask+elektrorens er ikke noen bra kombinasjon, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...