Gå til innhold

Sacred Plus: bug-fritt! Gratis oppdatering

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg synes det er litt synd at det er så få som vet om det, men utvikleren av Sacred har nå gitt ut et nytt opplag av Sacred, så alle som kjøper det i butikken nå, får en bug-fri versjon!

Og enda bedre, for de som har Sacred fra før, så er det gratis, og kan lastes ned her!!!

Dere tror det sikkert ikke, men jeg garanterer at spillet er nå 99% bug-fritt!

Jeg fikk denne patchen med i Desember utgaven av PCGW, men gadd ikke å installere den før ei lita stund senere.

Men nå har jeg gjort det, og jeg må si at jeg er KRAFTIG imponert!

Folka bak Sacred har virkelig gjort en dyktig jobb for fansen for å fikse Sacred.

Denne patchen fikser ikke bare bugs, men den utvider selve spillet også!

Rundt 20 våpen er blitt lagt til, nye fiender, nye steder, og nye quests!

Til alle dere som hadde store forventninger til Sacred, men nå går og er så forbanna på Ascaron for å ha gitt ut et uferdig spill, dette er deres redning!

Denne patchen beviser at det faktisk ikke var rent sløseri å bruke penger på spillet!

Gi det en sjanse, så får vi se! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du testet den eller? Jeg ga opp sacred pga bugs, men hvis denne patchen faktisk klarer å fjerne problemene så er jeg kanskje villig til å gi spillet en ny sjangse.

Spillet er nesten bare en stor bug jo :p

Hva i huleste mener du med det?!

Ja, invictus, jeg har testet Sacred Plus, og jeg er (som nevnt tidligere) kraftig imponert! Det er ingen merkbare bugs, som jeg kan se, i allefall.

alle spill har jo bugs (inkl. Halo 2, HL2, DOOM3, etc etc), og Sacred har alltids noen bugs på lager de også, men det er ingen store bugs igjen (husker du wasser? ;) ), og jeg har ikke blitt frustrert EN gang over Sacred etter at jeg installerte Plus! :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg lover dere det! Dere har mitt ord på det! (selv om at det ikke betyr mye da :p )

Bare sjekk det ut! Dere taper jo ikke så mye på ikke å prøve! Tvert imot!

PCGW testet Sacred på nytt etter at de hadde installert PLUS, og de sa:

Det går! Denge monstre uten bugs, også i flerspiller! Jeg er glad!

Og

Det har blitt bedre med årene: patcher har gjort Sacred bra!

Spillet fikk 85 av 100, noe som er ganske bra!

Disse kritikkene fikk Sacred:

Grafikk: 69 - Alle vet jo at grafikken i Sacred er ganske utdatert.

Lyd: 78 - Bra lyd

Kontroll: 90 - Svært bra!

Multiplayer: 80 - bra.

Annen kritikk:

+ Stor verden å utforske

+ 6 karakterer å velge mellom

+ Tiltalende middelalderatmosfære

+ Battle.net-lignende flerspillervarianter

+ Helt uten bugs!

- Gammeldags, ganske pikslete grafikk.

Jeg må legge til at grafikken er endret, men det er lite, så om det er grafikk forbedringer dere er ute etter, så er ikke dette noe for dere.

Om dere derimot vil ha slutt på alle bugsene og den til dels fjasete kontrollen (grunnet bugs etc.) så er dette 100% verd å prøve!

Dette er mye bedre enn Diablo, fordi man kan ri på hest (og nå uten bugs, så klart), verdenen er kjempestor, og samtidig vakker, side-quests, lite scripting, og så klart, FETE karakterer og våpen!!! (Vampyren med våpnene hans :love: )

Lenke til kommentar

Har spilt ganske mye nå, og det er enda noen bugs som burde fikses...

Nå er disse over hodet ikke veldig alvorlig, men de er der...

Feks: Noen side-oppdrag blir litt snåle av og til.

Eks: Jeg skulle kverke en stor og stygg ork, men da hadde det vist seg at jeg hadde drept han før jeg startet oppdraget, så da jeg startet oppdraget, så jeg ingen steder hvor jeg skulle lete etter orken!

Det viste seg imidertidig at orken var like ved siden av der jeg hadde tatt oppdraget!

Så jeg kverket han, og fullførte oppdraget.

Men et annet side-oppdrag var slik at een fødsel skulle til å skje, så jeg måtte finne en sykepleier og komme tilbake til fyren som jeg fikk oppdraget av...

Joda, det gikk fint det, jeg satte meg på hesten, red ut til hvor kartet viste at dama skulle være, fant henne, fikk henne til å følge etter meg, og dro tilbake til mannen.

Da jeg kom til han, hadde han et utropstegn over hodet, slik som det skal være.

Jeg snakket med ham, men da kom han bare med den samme beskjeden som han hadde gitt meg tidligere! (altså, det med at jeg måtte finne hu dama)

Så nå "lever" jeg faktisk med det faktum at dama fortsatt følger etter meg! :wee:

Men disse små bugsene kommer som sagt BARE veldig få ganger, (har skjedd to ganger) og skjer bare i sideoppdrag, da jeg har gjort noe før oppdraget, som kan føre til en liten klikk i systemet.

Sacred Plus er fortsatt fullt værd å spille! :)

Lenke til kommentar
[iC' date=10/12/2004 : 21:54]
Har du testet den eller? Jeg ga opp sacred pga bugs, men hvis denne patchen faktisk klarer å fjerne problemene så er jeg kanskje villig til å gi spillet en ny sjangse.

Spillet er nesten bare en stor bug jo :p

Hva i huleste mener du med det?!

Ja, invictus, jeg har testet Sacred Plus, og jeg er (som nevnt tidligere) kraftig imponert! Det er ingen merkbare bugs, som jeg kan se, i allefall.

alle spill har jo bugs (inkl. Halo 2, HL2, DOOM3, etc etc), og Sacred har alltids noen bugs på lager de også, men det er ingen store bugs igjen (husker du wasser? ;) ), og jeg har ikke blitt frustrert EN gang over Sacred etter at jeg installerte Plus! :)

Det var bare tull :dontgetit: Har spillt sacred endel og synes det er et genialt spill, men

orket ikke mer på grunn av en bug som gjorde sånn at jeg ikke kunne komme videre i spillet :hrm:

Har ikke prøvd sacred pluss da men kanskje jeg prøver det ? :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...