Arve28 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Med "knot" rippa jeg en DVD en gang for å teste. Da fiksa jeg dette i Virtualdub med 2ndpass. Nå skulle jeg prøve med en videosnutt jeg har laget i Premiere 6.02 med Avsynth 0.94 (Wrapp) eller noe slikt. Fiksa det greit på firstpass, men når jeg gjorde som det stod i doom9 sin guide med 2ndpass kunne jeg ikke spille denne av i Mediaplayer. Feilmelding om IPCserver som den ikke kunne finne. Men denne trenger man vel ikke. Det er jo for å få filmen fra Premier og ut. Den skal jo ikke brukes etter at filmen er laget til divx. Bruker divx pro 5.0 Har ikke oppgradert til 5.02. Kan det være lurt? Fikk avspilt denne i Divx player 2.0 Alpha, men da uten lyd. På videotools.net finnes det en guide med Divx med Virtueldub, men bare med firstpass. Virker ikke divx med Avsynth på 2ndpass? Er det noen andre sider jeg kan lese om dette på? Jeg brukte bitrate 1200 og ukomprimert audio i PCM. Da ble 1 min ca 30MB. mens 2ndpass fila ble på 13MB. Noen andre forslag til hvordan jeg bør sette opp virtualdub og bør jeg hente noen komprimeringsfiler på mp3 som divx5 kan gjøre samtidig uten at jeg trenger bruke lame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå