andesam Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 avtalte når vi (bandet) skal bruke øvingslokalet (på samsen) i dag. i morra blir det første øving Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Spiller gitar og kan: Knocking on Heavens door soloen En del Iron Maiden soloer Noe Metallica har spilt i 2 1/2 år ca. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Usannsynlig teit tråd. Kan man noter kan man alt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Usannsynlig teit tråd. Kan man noter kan man alt. Ja, for all del. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Usannsynlig teit tråd. Kan man noter kan man alt. Ja, hadde det vært så enkelt!! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Tja, det meste av Metallica går jo greit da. Men siden jeg har spilt en del med en annen sologitarist har kreftene blitt brukt på alt annet enn soloer Liker tunge heavy riff med masse tempo! Master of puppets er et godt eksempel på en sang som er digg å spille! Iced Earth - My own savior også! Ellers henger det igjen litt pianoskills fra barndommen, The Fallen One og Glory to the brave av Hammerfall er to fine sanger Bortsett fra det er jeg selvlært, som han over sa "Kan man noter kan man alt"; det stemmer det, bortsett fra at det er ganske begrensa hva du kan spille første åra Ser at min splitter nye Epiphone Goth Explorer er sendt fra Oslo nå, gleder meg som en unge til en skikkelig gitar (gamle Fender-kopien ekke mye å spille på når man har spilt i 3 år) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Usannsynlig teit tråd. Kan man noter kan man alt. Ja du har helt rett! Det er ikke noe mer i musikk enn noter. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Usannsynlig teit tråd. Kan man noter kan man alt. Usannsynlig teit post. T'Weed Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå kan jeg det sakte i midten av "Satyricon - Mother North" Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Usannsynlig teit tråd. Kan man noter kan man alt. La meg gjette: Du har spillt piano/gitar/*sett inn instrument* ved kulturskolen i to år, og kan noter/alt? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 kom akkurat hjem fra første øvelse med bandet . riktignok var ikke trommissen der, men vi spilte sammen med en annen gittarist/trommis som hadde veldig peiling. Og han fortalte masse intressant om all verdens . Lenke til kommentar
Imho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Judas priest - Hot rocking Meatallica - Nothing else mathers. Begynte og spille i slutten av Januar! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Lærte akkurat Metallica - Master of puppets: Før-solo riffet! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har spilt Piano lenge og kan "Feel" med Robin Williams! Lærte den kun ved å høre på sangen! Gøy å skryte litt av seg selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå