PoW Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan ganske mye egentlig.. Hehe, har spilt i ca 5 år? Noe sånt... Jeg kan spille What shall we do with the drunken sailor... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har begynt og spille gitar, stolt ennå ? Nei Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Nå kan jeg Dreamer-solo'n (Ozzy) Er skikkelig stolt!! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 jeg kan metal heart (dimmu) soloen . dvs. kan ikke de 10 siste sekundene eller noe sånn fordi jeg ikke har orka å lære meg det.. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 RHCP - Higher Ground på bass, kan også Around The World Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Begynnelsen på Master og Puppets Seek and destroy For whom the bell tolls Iron Man Paranoid Smoke on the water Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Har lært meg In Death's Embrace i riktig tempo på piano nå.. (Egentlig 1 måned siden eller noe sånt, men da var ikke denne tråden legst opp for å si det sånn.) Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg spiller på slurva Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 kan noen få sekunder på nothing else mathers ikke sammenhengende da ja jeg er stolt Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg kan litt av hvert når jeg tenker etter. Men de jeg er mest stolt av er vell: Dream Theater - Goodnight kiss Black label society - Spoke in the wheel Metallica - One (ikke hele soloen) Pantera - Cemetary gates Pantera - Cowboys from hell Ozzy Osbourne - miracle man Gå går det på mye egenlagd musikk som jeg spiller med bandet da. Spilt i et og et havlt år nå EDIT: må vell slenge på at jeg kan masse Metallica, f.eks. Master of puppets, The Unforgiven, Call of Ktulu osvosv. Endret 1. mai 2005 av EskildO Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Lærte meg akkurat The Simpsons Theme på gitar!! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) nyeste: the house of rising sun fade to black () Endret 29. april 2005 av andesam Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Lærte meg akkurat Edguy - Vain Glory Opera Endret 1. mai 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg spiller det meste på luftgitaren min. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Jeg spiller det meste på luftgitaren min. Oh yeah! Luftrommer er også digg! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hehe... Spiller mer lufttrommer enn luftgitar!! Veit ikke hvorfor, men... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Introen til Turboneger - Fuck the world og MacGyver (eller nesten, virker ikke som de stemmer helt de tabsene eg fant) er de jeg kan. Har spilt i ca. ... en helg OT: Noen som har skikkelig tabs til MacGyver? EDIT: På gitar altså. Endret 1. mai 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Fikk gitaren min i desember i fjor, og har jo lært meg litt av hvert med tiden. Mine stoltheter er: Dimmu Borgir - Burn In Hell (spiller ikke intro soloen, men spiller soloen inne i sangen). Judas Priest - Living After Midnight Judas Priest - Breaking The Law (kan spilles i alle sinntilstander, ja den er ikke så vanskelig) Kan noen flere og, men kommer ikke på dem i farta. Gøy er det uansett Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har spilt trommer i 8 år eller noe sånt nå og har utviklet meg ganske så fort ifra den gangen jeg hadde Lars Ulrich som forbilde, til nå når jeg har Phil Collins og Bill Bruford som forbilder. Så etter disse årene har jeg blitt en god del bedre og kan spille omtrent alt bare det ikke innebærer dobbeltpedal! (Hater dobbeltpedal) Så nå har det blitt en del mer jazz i spillestilen. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Har lært meg Children Of Bodom - Everytime I Die Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå