Mikal Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvilke sanger kan du kjøre gjennom da? Favorittsang? Favoritten min er vel kanskje A Change of Seasons, konge å spille! Glass Prison er også kul:) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Hvilke sanger kan du kjøre gjennom da? Favorittsang? Favoritten min er vel kanskje A Change of Seasons, konge å spille! Glass Prison er også kul:) YTSE jam og pull me under er ganske tøff å spille... og egentlig afterlife og as i am Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 (endret) .. Endret 6. mai 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Tja.. Kan Dream Theater - Strange Deja Vu når folk først begynner å nevne DT. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 (endret) Vel for å nevne noen, (spiller trommer, har spilt i ca 13 år): Metallica (har lenge spilt i et cover band): One Bell Tollz ...And Justice Leper Messiah Disposable Heroes Master Battery Creeping Death Sanitarium Fade To Black Blitzkrieg Seek 4 Horsemen Orion (kan den på bass også) Ktulu St.Anger Frantic Omtrent hele Black Album (ganske ordinære rytmer, egentlig) Sikkert flere jeg har glemt, men er vel de jeg har spilt mest av i d siste. Dream Theater A Change of Seasons Overture Litt av Erotomania Under A Glass Moon In Flames Trigger Man Made God The Jester's Dance Cloud Connected Nightwish (innrømmer gjerne at jeg spiller litt av de også, har mye bra tromming i låtene sine) She Is My Sin Sacrament of Wilderness Dead Boy's Poem Elvenpath The Kinslayer En del System of a Down, ellers en del progressiv rock og latin-rock (Manà). Noe punk (Bad Religion/Pennywise/Offspring) men er ikke akkurat favorittsjangeren. I tillegg noe jazz (Dave Weckl Band for det meste, er på langt nær på nivå med han, men liker å spille etter de sangene). Spiller litt eget materiale også, men har mest blitt covere de siste åra. Endret 19. desember 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Meshuggah - New Millennium Cyanide Christ. Når fotarbeidet sitter så er det utrolig morsomt å spille den Spiller du Meshuggah godt så er det vel få ting som ikke er oppnåelige i musikkverdenen. Haakes trommemagi er ekvivalent med Freddie Mercurys røst. Fantastisk trommis. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Holder på å lære meg Orion på trommer nå. En av de beste instrumentale sangene jeg har hørt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har akkurat lært Norther - Frozen sky Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har spilt gitar siden julaften, og klarer de første 25 sek av Nothing Else Matters Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (...) - Nåffing els matters (men den kan jo alle da ) (...) Ikke jeg Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) klarer de første 25 sek av Nothing Else Matters Da er vi to Endret 28. desember 2004 av midnight_walker Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 kan nå hele metal heart soloen , må bare øve litt (en god del)... *jamme på metal heart soloen* Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 akkurat lært meg Knocking on heavens door gitarist geni here I come Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 akkurat lært meg Knocking on heavens door gitarist geni here I come det enkle er ofte det beste... så, keep up the good work... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 /me drar hele soloen på Pull Me Under, dog ikke helt perfekt.. Jobber med saken Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Kan: Dimmu Borgir/Accept - Metal Heart Rammstein - Du hast Rammstein - Wilder wein Norther - Frozen Sky Freedom call - Turn back time Nightwish - Deep blue sea (litt av den) Turboneger - I got erection Endret 28. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 lurer på om det er noen flere på forumet her som rapper jeg Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg spiller keyboard og piano. Dream Theater: Overture 1928 Strange Deja Vu Through My Words Fatal Tragedy Beyond This Life (delvis) Through Her Eyes Dance Of Eternity (også delvis) The Spirit Carries On Finally Free Pull Me Under Another Day Surrounded Metropolis (mesteparten) Wait For Sleep ...og mange andre. Emerson, Lake & Palmer: Tarkus (ikke hele) Karn Evil 9 1st movement Trilogy Lucky Man ...sikker noe mer også. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Lærte akkurat Gwar - Fu**ing an animal Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 lurer på om det er noen flere på forumet her som rapper jeg Jeg forsøket ihvertfall ofte å synge/skrike/growle/rappe/whatever-vokalsiten-holder-på-med.... Og eg hører på rap innimellom. (DET forventa du ikke ;P) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå