TLZ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Eg kan hovedriffet på Smoke on the Water, teller det? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Eg kan hovedriffet på Smoke on the Water, teller det? nei, alle kan det... lærer meg ikke så mange hele sanger, egentlig, men kan en god del riff og soloer. Holder på meg Eric Johnson - Manhattan nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 nei, alle kan det... Ro ned kjepphøyden a'. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Ro ned kjepphøyden a'. Har ingenting med å være kjepphøy å gjøre... Alle kan lære det på under 5 min, selv om de aldri har tatt i en gitar før. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Seff. Greia var vel litt mer at tråden ikke er til for å rakke ned på andre, liksom. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Seff. Greia var vel litt mer at tråden ikke er til for å rakke ned på andre, liksom. Jo, selvfølgelig. Skjønner poenget Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Klarer faktisk en god del Dream Theater sanger på trommer:) litt stolt av det selfølgelig. Kan også veldig mange Metallica og Iron Maiden sanger. Gøyt Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Selvlært på gitar, har spilt i kanskje totalt 15 minutter i løpet av livet mitt, og jeg kan lisa gikk til skolen, hovedriffet på smokeh on teh watah på kassegitar. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Spiller ikke gitar, men har en venn som gjør det, så av og til prøver han og lære meg litt... Kan mesteparten av Dimmu Borgir - Burn in Hell.. Piano derimot kan jeg litt mer av. Spiller bl.a. In Deaths Embrace (desverre ikke fort nok, det er UMULIG). Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Seff. Greia var vel litt mer at tråden ikke er til for å rakke ned på andre, liksom. Dessuten så mente eg ikke inlegget mitt seriøst.. Dvs. Det var en spøk... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Holder på meg Eric Johnson - Manhattan nå. Ooh, jeg elsker den låta Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det var en spøk... Ja. Men spøkte han? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Klarer faktisk en god del Dream Theater sanger på trommer:) litt stolt av det selfølgelig. Kan også veldig mange Metallica og Iron Maiden sanger. Gøyt tøft tror det ikke før jeg får høre det...hehe Men hvis du kan dream theater sanger, da er du god Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 En ganske god del U2 - The Fly - Until The End Of The World - Where The Streets Have No Name - Beautiful day - In A Little While - With Or Without you - Elevation Og så kan jeg - Introen på Johnny B Goode - Eye Of The Tiger - Nåffing els matters (men den kan jo alle da ) The Edge er genial. Han spiller ikke teknisk vanskelig, men det han spiller er bare så genialt Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 tøft tror det ikke før jeg får høre det...hehe Men hvis du kan dream theater sanger, da er du god Hehe, mjoda, har vel spilt i 2-3 år nå. Er 14 faktisk:) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det var en spøk... Ja. Men spøkte han? Nei, virka ikke slik nei... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Spilte gitar i et Raga Rockers-cover band, og kunne absolutt alle låtene til Raga den gang. Ikke det mest avanserte, men kult alikevel. Lærte meg også hele Book of Shadows-skiva til Zakk Wylde. +noen klassikere Stairway to heaven Little Wing Castles made of sand Freebird Sweet home Alabama Cemetary Gates +mye Kiss ...og mye annet. mvh Pantera Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Holder på meg Eric Johnson - Manhattan nå. Ooh, jeg elsker den låta ^2 Endret 13. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Tom Dooley baklengs. Woow.. Trur eg ikkje noke på Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 tøft tror det ikke før jeg får høre det...hehe Men hvis du kan dream theater sanger, da er du god Hehe, mjoda, har vel spilt i 2-3 år nå. Er 14 faktisk:) 14 år så god....oi...tøft... spiller dream theater på gitar jeg...ganske teknisk krevende assa.... tromminga hører ikke så lett ut den helelr nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå