Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

I alle dager, jeg har 6 Mbit

Anbefalte innlegg

Som en av de første ble jeg i dag tilknyttet bredbånd i hjemkommunen, som det lokale kraftverket nettopp har bygd ut. Jeg bestilte ADSL 768/128.

Men det går lynfort! Surfemeteret til dinside.no har vært kjørt 5 ganger i dag, laveste download var 5,8Mbit, høyeste 6,5Mbit :dribble:

Jeg skjønner ingen ting! Jeg lastet også ned en oppdateringsfil på 59MB til Pinnacle Studio, og den gikk unna på litt over ett og et halvt minutt!

Trodde ikke ADSL klarte så høy hastighet heller jeg. Nå bor jeg nære sentralen da.

De må ha gjort en brøler på kraftverket her... Ikke vet jeg... Skal i alle fall ikke si noe til dem før de en gang justerer meg ned :)

Noen som har opplevd lignende??

Endret av tomcse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, nyt det mens du kan?

Når du er så tidlig med å få linje, så kan det hende du får litt mer, siden de har ikke konfigurert det så mye, men bryr seg mer om at funker, dessuten, når flere får i nærheten av deg, kan det hende din hastighet synker pga det.

Som sagt, nyt det så lenge det varer.....

Hvis jeg skulle ta feil, og det ikke synker, så er du bare heldig som har så raskt bredbånd, når du bestilte 768..... :)

- Atomics.

Lenke til kommentar
Som en av de første ble jeg i dag tilknyttet bredbånd i hjemkommunen, som det lokale kraftverket nettopp har bygd ut. Jeg bestilte ADSL 768/128.

Men det går lynfort! Surfemeteret til dinside.no har vært kjørt 5 ganger i dag, laveste download var 5,8Mbit, høyeste 6,5Mbit :dribble:

Jeg skjønner ingen ting! Jeg lastet også ned en oppdateringsfil på 59MB til Pinnacle Studio, og den gikk unna på litt over ett og et halvt minutt!

Trodde ikke ADSL klarte så høy hastighet heller jeg. Nå bor jeg nære sentralen da.

De må ha gjort en brøler på kraftverket her... Ikke vet jeg... Skal i alle fall ikke si noe til dem før de en gang justerer meg ned :)

Noen som har opplevd lignende??

Begrensningen til adsl er ca 8 mbit ned og ca 1mbit opp. jeg sitter på en sånn linje selv og det er HERLIG! :)

Lenke til kommentar

JEg hadde 4mbit fra NGT det siste halve året jeg bodde på hybel. Bestillte Charlie, hadde Delta de 3 første månedene (en del av kampanjegreider), så 2 måneder med Charlie og etter det 4mbit. Arrgh, hvorfor flyttet jeg? Hvorfor tok jeg ikke noen ekstra fag? *forbanne seg over ISDN*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...