duottar Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei Skal bestille en ny cpu til socket A. Lurer da om denne har potensiale til å yte mye? Skal ha vannkjøling på denne. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 sjekk overklokkings.no sin del av forumet der er den en stooor slik post. De sier vel att 35watt utgaven av xp-m2400 er bra, men leser du utover i posten står det sikkert erfaringer rundt xp-m 2500 etc også Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hei Skal bestille en ny cpu til socket A. Lurer da om denne har potensiale til å yte mye? Skal ha vannkjøling på denne. Bestil heller denne XP-M 2400+ FJQ4C 35Watt. har den selv, har hatt den helt oppe på 2.76Ghz men ustabil da self. noen ytterst få har klart 2.8Ghz med Luftkjøling så hvis man får en slik super en så tror jeg du kan regne med å klare bortimot 3000MHZ! med Vann Endret 12. desember 2004 av Mekkeren Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du har _veldig_ flaks med chipen din hvis du kommer opp på 3ghz tror jeg, du må nok også ha kaldt vann(aka minusgrader). Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Du har _veldig_ flaks med chipen din hvis du kommer opp på 3ghz tror jeg, du må nok også ha kaldt vann(aka minusgrader). Ja tror nok det. Men HVIS man er så heldig å får en av den supre sorten og klarer en temp på ca 0C grader så tror jeg muligheten er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå