evorkahn Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 lurer på hvilket fps spill er mest populært? tror cs, q3 og ut er mest populære. Lenke til kommentar
iWiN Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 stemmer nok det, men sof2 rokker! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 12:09, iWiN skrev:stemmer nok det, men sof2 rokker! Det irriterende i SOF2 er at du ikke kan skyte dine egne folk. Og hvis du går for langt vekk fra dem så skyter de deg gjennom vegger og fjell! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 11:10, evorkahn skrev:lurer på hvilket fps spill er mest populært? Om man måler populariteten etter antall spillere så er det vel liten tvil om at Counter-Strike er nummer 1. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har nå sansen for DFLW eg. Ser frem til Task Dagger`eren som kommer om ikkje så alt for lenge. Har aldri hatt sansen for cs og quake serien. Liker betre Rainbow Six serien... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 er det ikke mye "pixel" skyting i DFLW da? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 13:32, KjellM skrev: Har aldri hatt sansen for cs og quake serien.Liker betre Rainbow Six serien... Bra at du har god smak når det gjelder spill For å si det sånn; CS og Quake i originalutførelse har jeg heller aldri hatt sansen for. Derimot Urban Terror og Navy Seals mod'ene til Q3 og DoD finner jeg høyst interessante (DoD er nesten CS, bare i WWII utførelse da...)! Rainbow Six serien er for meg de beste FPS spillene lagd noensinne (og for de som enda ikke har skjønt det, så er nicket mitt i henhold til det). Gleder meg litt til Raven Shield som er nr 3 i R6 serien! Når det gjelder Delta Force; det kommer enda et nytt DF spill i tillegg til Task Force Dagger! Delta Force: Black Hawk Down Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Unreal Tournament er konge...men jeg liker best Q3 tror jeg... Likte det ikke før, men fant ur at jeg var jævlig god å raile folk i skallen så det var ganske kos. Renegade er også fett, men dårlig gjennomført spill. Det er bare single player og "Knus de andre sin base" på multiplayer, ingen CTF eller DM. Og mange ting som er lettere dårlig gjennomført (kommunikasjon, som er veldig viktig funker ikke skikkelig). Ellers har vi jo såklart CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå