hinduuu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det noe vits ? Jeg har et geforce 6800 LE winfast ell.no, har et par spørsmål er det egentlig noe vits tjener jeg noe på det ? og kan det ødlegge kortet på noen måte ? Kan jeg ødlegge kortet på noen måte om jeg gjør det feil (har aldri gjort det før så er det egentlig noe lurt at jeg prøver ?) Noen som orker å svare på spørsmålene takker for alle svar. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Her har du endel spennende muligheter. Du kan forsøke å åpne pipelines og på den måten få mye høyere ytelse. Her finner du en god guide til dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=311841 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Er det på noen måte farlig å åpne pippelines ? kan det skade kortet hvis det går feil ? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Du mister garantien på kortet.. og så vidt jeg vet er det ingen som har ødelagt kortet ved å softmodde det... Og ja du tjener ganske heftig på det hvis du klarer å åpne pipesne fra 8 til 16. De andre vertex shaderne tjener du ikke så mye på. EDIT: La til noe. Du er ikke garantert at noe kan låses opp. Endret 10. desember 2004 av Xtra Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 ok bra, men virka ikke om rivatuner funka etter den guilden han kisen hadde sattt opp. pga jeg kommer så lagt til jeg skal ta 3rd stage og skal ta på customize og den går det ikke ann og trykke på :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå