AMPFILER Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) i går når jeg skulle på msn, så skjedde det noe rart. jeg prøvde og logge på men passordet mitt var ikke riktig. Så jeg lagde meg en ny epost konto og la til den gamle msn min, pluss noen av de jeg huska fra den gamle msn min. men i dag da, så stakk jeg på den nye msn min og så var jeg pålogga på den gamle, jeg prata med fyren og han var fra nordnorge ellerno. så spurte jeg om hvorfor han gadd og bytte passordet mitt og hvorfor han er så jævla idiot. men han svarte jo bare att det var hans msn osv.. så nå sitter jeg på den nye msn min med 1/15 del av alle kontaktene jeg hadde, ikke emailen min med ganske masse nyttig inni.. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Endret 10. desember 2004 av AMPFILER Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ikke stort å gjøre med det hvis det. Antar det var en hotmail-adresse? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ha bedre passord Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 dæven så fort folk svarte her da, hadde bra nokk passord, hadde ikke sakt det til noen engang. ingen som har opplevd noe liknende ? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 lol bytt pass ditt..! kopiere alle kontaktene og lag en ny e.mail adresse.. Lenke til kommentar
eln Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hahah :!: jaja, du får starte å adde i den nye lista og spre budskapet om at han kan blokkes av dine kontakter Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 hehe.. han har skifta passordet han k****en oppi nord. men men .. har sendt spørsmål til msn og spurt om dem kunne sperre den. men er ikke dette ulovelig da? kan jo anmelde det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Så lenge han har brukt passordet ditt til å logge inn er det ingen som kan gjøre noe, ikke bryr msn seg heller. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 jeg tror han heller har finni ut hemmelige passordet ellerno. men det er ikke jeg som bruker msn`En så jeg venter på svar fra msn. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skjedde med meg en gang da jeg hadde litt svakt spørsmål og svar til passordet.. Sendte en mail til MSN og fikk nytt passord! Utrolig kjipt når noen stjeler din MSN... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 jeg tror han heller har finni ut hemmelige passordet ellerno. men det er ikke jeg som bruker msn`En så jeg venter på svar fra msn. Da har han sikkert ikke byttet det hemmelige spørsmålet. Bruk det og bytt kode og spørsmålet.. Lykke til Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 har testa det ett par ganger,, nå kommer det opp att jeg har prøvd og finne ut passordet for mange ganger så blir kontoen sperret for dette i noen minuttet.. får håpe jeg får svar fra msn, Skulle bare fått personen inn i ett sted der noen kan finne ipadressen hans så skulle jeg F**N meg prata med denne fyren.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 har testa det ett par ganger,, nå kommer det opp att jeg har prøvd og finne ut passordet for mange ganger så blir kontoen sperret for dette i noen minuttet.. får håpe jeg får svar fra msn, Skulle bare fått personen inn i ett sted der noen kan finne ipadressen hans så skulle jeg F**N meg prata med denne fyren.. Hvis du har kontantkort kan du ikke bevise at du er du der da? Her ? Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 du mener visa kort? tror det blir bare mye styr. får i hvertfall vente til uka, kan jo hende att msn kan sperre kontoen min så han idioten ikke får hatt så veldig mye morro.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Han har nok kommet seg inn ved å svare på det spørsmålet. Kan ikke du bare komme deg inn sånn selv da? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Han har nok kommet seg inn ved å svare på det spørsmålet. Kan ikke du bare komme deg inn sånn selv da? jepp du kan prøve det. ellers så har vel msn+ eller dMSN en sånn IP funksjon? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 så har vel msn+ eller dMSN en sånn IP funksjon? Hva mener du nå? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 så har vel msn+ eller dMSN en sånn IP funksjon? Hva mener du nå? skriv /ip eller no så kommer ip'en til den du snakker med opp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sikker på det? Finnes ikke sånn funksjon på dMSN/Mercury ihvertfall. Tror ikke det skal være mulig å trace IP over MSN heller da det går gjennom M$ sine servere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå