Gå til innhold

msn messenger, noen har kommet inn på msn min!

AMPFILER

Anbefalte innlegg

i går når jeg skulle på msn, så skjedde det noe rart. jeg prøvde og logge på men passordet mitt var ikke riktig.

Så jeg lagde meg en ny epost konto og la til den gamle msn min, pluss noen av de jeg huska fra den gamle msn min.

men i dag da, så stakk jeg på den nye msn min og så var jeg pålogga på den gamle, jeg prata med fyren og han var fra nordnorge ellerno. så spurte jeg om hvorfor han gadd og bytte passordet mitt og hvorfor han er så jævla idiot.

men han svarte jo bare att det var hans msn osv..

så nå sitter jeg på den nye msn min med 1/15 del av alle kontaktene jeg hadde, ikke emailen min med ganske masse nyttig inni..

Noen som veit hva jeg kan gjøre?

Endret av AMPFILER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har testa det ett par ganger,, nå kommer det opp att jeg har prøvd og finne ut passordet for mange ganger så blir kontoen sperret for dette i noen minuttet.. får håpe jeg får svar fra msn, Skulle bare fått personen inn i ett sted der noen kan finne ipadressen hans så skulle jeg F**N meg prata med denne fyren..

Lenke til kommentar
har testa det ett par ganger,, nå kommer det opp att jeg har prøvd og finne ut passordet for mange ganger så blir kontoen sperret for dette i noen minuttet.. får håpe jeg får svar fra msn, Skulle bare fått personen inn i ett sted der noen kan finne ipadressen hans så skulle jeg F**N meg prata med denne fyren..

Hvis du har kontantkort kan du ikke bevise at du er du der da? :hmm:

Her ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...