Gå til innhold

DVD-spilleren finner ikke skiven


Anbefalte innlegg

Er nettopp ferdig med eksamensperioden og kjøpte Half Life 2 som "gave" til meg selv. Men så skjer det som absolutt ikke skulle skje, DVD-spilleren finner ikke skiven!

Har tidligere bare brukt Plextor-brenneren min, siden den er øverst på kabinettet, men siden HL2 er ei DVD-plate må jeg bruke DVD-spilleren...

 

Kan det ha noe med "slave" og "master" og gjøre?? Hva kan være galt?? Er virkelig desperat nå... Alle svar mottas med taknemlighet!! :cry:

 

-Ed

 

*Emnefelt rettet av brukermoderator*

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal vel også gå ann å bruke DVD-brenneren. Prøv det.

 

Hvis DVD spilleren finner noen andre plater, så tviler jeg sterkt på at det har noe med master og slave osv å gjøre.

 

Kan vel også ha noe med bios instillinger, men igjen: fungerer andre plater på spilleren tviler jeg på at det er det som er problemet.

 

Prøv DVD-brenneren også

Lenke til kommentar

Om begge dreva er på samme kabel så kan du bytte om master/slave koblingane sånn at dvden blir master, denmå sikkert vere master sidan spillet leitar i første cd-drevet etter hl2 disken. Kan hende du må fjerne driverane til dreva og reinnstallere desse og før det fungerar, enkle løysinga er å berre nappe ut cd drevet frå pcen.(føkkings windows :thumbdown: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...