eirikdirdal Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Er nettopp ferdig med eksamensperioden og kjøpte Half Life 2 som "gave" til meg selv. Men så skjer det som absolutt ikke skulle skje, DVD-spilleren finner ikke skiven! Har tidligere bare brukt Plextor-brenneren min, siden den er øverst på kabinettet, men siden HL2 er ei DVD-plate må jeg bruke DVD-spilleren... Kan det ha noe med "slave" og "master" og gjøre?? Hva kan være galt?? Er virkelig desperat nå... Alle svar mottas med taknemlighet!! -Ed *Emnefelt rettet av brukermoderator* Endret 10. desember 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det skal vel også gå ann å bruke DVD-brenneren. Prøv det. Hvis DVD spilleren finner noen andre plater, så tviler jeg sterkt på at det har noe med master og slave osv å gjøre. Kan vel også ha noe med bios instillinger, men igjen: fungerer andre plater på spilleren tviler jeg på at det er det som er problemet. Prøv DVD-brenneren også Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ta å fett til di som solgte dæ den! Ett smell så e det kveld Tipper han får installert Half-Life2 mye lettere når han gjør det Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis ikke dvden virker så taster du bare inn cd-keyen i steam Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hvis ikke dvden virker så taster du bare inn cd-keyen i steam Kan man det? :!: Visste jeg ikke Da er det bare å gå på browse games -> Register a product I allready own men om det fungerer, det vet jeg ikke Endret 10. desember 2004 av Alph3z Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det funker det, men da må du lo laste ned hele spillet.. Og dette er ganske stort. (Er ikke 100% sikker på at det funker siden du har kjøpt spillet i butikk, men jeg tastet inn min cd key som jeg fikk med mitt 9600XT og det fungerte supert) Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det funker det, men da må du lo laste ned hele spillet.. Og dette er ganske stort. (Er ikke 100% sikker på at det funker siden du har kjøpt spillet i butikk, men jeg tastet inn min cd key som jeg fikk med mitt 9600XT og det fungerte supert) jaja, da er det jo ikke noe problem da Lenke til kommentar
Keworkian Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Står kanskje noe nyttig her: steam support, hvis ikke kan du jo prøve å søke på steam sin support side Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 oppdater firmware på dvd rom'en din Lenke til kommentar
nth^ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tror ikke de som har kjøpt spillet i butikken kan bruke metoden "register a product i already own". Har affal noen kompiser som ikke fikk dette til å fungere. Tror det alternativet var ment de som preloada spillet, før det kom. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tror det skal fungere, er jo slik med de gamle (CS og HL, osv), men som det er blitt sagt, er jo ett stort spill, så kan ta hele dagen med ei "god" linje Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 joda, metoden funke den. Brukte den på source beta når det var. Kjøpte CZ regga koden på nett og lasta ned. Brukte ikke plata en gang Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Om begge dreva er på samme kabel så kan du bytte om master/slave koblingane sånn at dvden blir master, denmå sikkert vere master sidan spillet leitar i første cd-drevet etter hl2 disken. Kan hende du må fjerne driverane til dreva og reinnstallere desse og før det fungerar, enkle løysinga er å berre nappe ut cd drevet frå pcen.(føkkings windows ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hva med å rette emnefeltet, og så bare laste ned spillet via damp* og bruke medfølgende serial ?? I den rekkefølgen.. (*damp er norsk for det engelske ordet steam) Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hmm, tror ikke problemet er ide bussen, menne man vet aldri Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Rettet emnefeltet, slettet ett innlegg med pisspreik og flytter posten til "Lagringsmedier" Trådstarter bes lese retningslinjene og nettikette. Lenke til kommentar
eirikdirdal Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Flott, prøvde litt forskjellige ting, men ga fane og kjøpte meg ny DVD-spiller heller... Nå er alt som det skal være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå