findon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Trenger å kjøpe høytalere til pc'n før jul, og ender nok opp med Logitech z-5500, men har ikke forkastet creative s-750 helt fordet. Benytter idag et pioneer midirack fra 95 koblet til med aux-kabel fra abit ic7max3 (lyden er r*v... go guess!) Det jeg lurer på er, dersom jeg kjøper s-750 og foretar decoding via on-board lydkort, vil dette senke ytelsen i spill? Bør jeg da kjøpe den eksterne boksen, eller vil et pci-lydkort gjøre det samme? Er det akkurat det samme som vil bli dyttet ut av høytalerne? Hvor mye dårligere er on-board lyden dersom man benytter optiske utgangen? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 pci lydkort har jo innebygget prosessor som ikke vil belaste prosessoren noe særlig. Lenke til kommentar
findon Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Gir det noen lydmessig forskjell fra å ha audigy2+DDTs decoderen, i forhold til vanlig audigy2 løsning? Hva er det som gjør at jeg ikke kan koble gamecube rett inn på høytalerne, det blir noe dyrt med DDTs boksen til tusen kr dersom den kun brukes for å få surround utifra DVD-spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå