Gå til innhold

Nye ord om FB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm, lurer på hva han mener med "Very soon we’ll start testing the localized versions,(...)". De skulle jo ikke vente på den tyske og franske versjonen før de lanserte Final Beta.

man må huske at det er forskjell på US Engelsk og GB Engelsk :)

"color" VS "colour" og sånne ting :)

Lenke til kommentar

:wallbash::realmad: gjett kven som ikkje har fått skaffa seg beta-kit!

Dumme dumme meg tenkte at eg skulle bare drite i å kjøpe beta-kit, og satse på å komme med i betaen likevell.. Men det blir det nok neppe noko av no..

Er bur jo selvfølgelig på ein plass so lang vekke i gokk at det er ingen butikker her som har beta-kits (har heller ikkje hatt det). Og det er vell altfor seint å bestille frå zailor, pga den lange leveringstida.. :nei:

Gidder heller ikkje på kjøpe frå cdon, pga at dei idiotane ikkje gir avslag på CE.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
:wallbash::realmad: gjett kven som ikkje har fått skaffa seg beta-kit!

Dumme dumme meg tenkte at eg skulle bare drite i å kjøpe beta-kit, og satse på å komme med i betaen likevell.. Men det blir det nok neppe noko av no..

Er bur jo selvfølgelig på ein plass so lang vekke i gokk at det er ingen butikker her som har beta-kits (har heller ikkje hatt det). Og det er vell altfor seint å bestille frå zailor, pga den lange leveringstida.. :nei:

Gidder heller ikkje på kjøpe frå cdon, pga at dei idiotane ikkje gir avslag på CE.. :thumbdown:

da ville jeg bare bestilt fra Zailor uansett, bedre å få det sent enn aldri.

cdon er vel utsolgt for både preorder og CE så det er vel ikke et alternativ lengre.

Lenke til kommentar

en del av dere som sier dette er et lyspunkt, jeg vil si det er tvert imot. Når blizzard tidligere har sagt soon har det tatt veldig lang tid, nå sier de ikke en gang soon. De sier de skal test fransk og tysk soon, og når det er i boks så får de med beta kit spille.

Jeg ble veldig skuffa over denne beskjeden jeg.

Det stopper ikke her heller med dårligde nyher :(

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...&tmp=1#blizzard

retail kommer ikke før om "another few months."

Lenke til kommentar

Ser ut til at det fortsatt er litt håp igjen for alle stakkars mennesker uten pre-order kit.

Final beta will include the current Closed Beta testers, those who bought the pre-order through the campaign, and additional people. Exact details on those "additional people" are not currently available. I'll let you know when I know. Letting you know sooner than that is a bit tricky. ;)

Thundgot

Community Manager, English

Blizzard Europe

Kilde: http://en.wow-europe.com/thread.aspx?FN=wo...-en&T=25050&P=4

Lenke til kommentar
uhm.. er det bare meg eller høres: "There will be no additional batch of beta testers added with the start of the localization testing." <--- for meg høres det ut som om det ikke blir no moro på oss pre-order gutta enda?

Nå tester de localized server, rett etter det åpnes Final Beta, der alle med preorder kit slipper inne, skjønner?

Lenke til kommentar
Tipper det bare er å signe opp for de som ikke har kjøpt pre-order når FB starter. Så stenger de sign-upen når de har nok folk. Så hvis man følger litt med tror jeg ikke det blir noe problem å få være med uten pre-order.

Har du lest det som er skrevet i tidligere i denne posten? Slik som eg forstår det, utifrå det eg har lest her, så åpner registreringa med ein gong for dei som har kjøpt beta-kit, mens dei som ikkje har, må vente ei stund..

Lenke til kommentar

Jeg har lest meldingene fra Blizzard, som ikke sier noen ting om at de som ikke har pre-order ikke får være med eller må vente, også har jeg lest en del synsing og tolkninger.

The next batch of beta testers will include those who bought the pre-order box through the official Blizzard European Pre-Order campaign.

Jeg tolker det som at det ikke er kun de med pre-order som får være med, men at neste gruppe med testere vil inkludere de med pre-order pluss en del andre folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...