siemensboy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hello! Big problem! Jeg spilte Battle Field Vietnam og Morrowind for noen dager siden, plutselig fikk jeg helt svar skjerm! (det blinker selvfølgelig No input signal) Jeg kan trukke Ctrl + alt + delete men skjermen får ikke noen signaler ennå. Er dette et problem med skjermen eller skjermkortet? Eller er det et annet problem? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 prøv med annen skjerm, el skjermkort Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Greit men det skjer ganske skjeldent! Men det virker som det kanskje er noe med skjermen! Kjipt ny pc og det skjer Ps: Er det noen som vet om det er et annet problem som ikke har noe med skjermen eller skjermkortet å gjøre? Endret 10. desember 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det kan være skjermkabelen er løs, driverproblemer, skjermkortet kan bli for varmt, brudd på skjermkabel osv, osv.. Hvilket skjemkort bruker du? Jeg ville begynt med å sjekke at kabelen var skikkelig festet, sjekket temperaturen på kortet og byttet driver om dette i hjelper. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg har Geforce 6800le. Jeg har også sjekket alle kabler! Jeg kan jo laste ned en ny driver da.. Noen Linker folks? Endret 10. desember 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan være rammen også Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Hm..Det er egentlig ganske rart, fordi det var en periode som det skjedde..Men Nå har det kanskje skjedd 2 ganger når jeg spilte Vietnam (ca 2 ganger på 4dager) Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan være rammen også Ja hvis maskinen går helt ned kan det ligne en alvorlig minnefeil men hvis maskinen fortsetter å gå tilnærmet normalt mens skjermen blir stående å blinke vil det være mindre sannsynlig. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Den står bare og blinker og jeg må skru av pc'en. Ingen ting annet funker Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 prøv å ta inn og ut rammen igjen. kan virke Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Oki! Skal prøve det! Men jeg vill sansynelig vis ikke finne ut om det funker før om noen dager! Er det noen som kan gi meg en link til en ny og bra driver til geforce 6800le? Endret 10. desember 2004 av siemensboy Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Den står bare og blinker og jeg må skru av pc'en. Ingen ting annet funker Ah .. dette høres veldig kjent ut. Les denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...41978&hl=6800le Det finnes en rekke andre og som har lignende problemer som deg. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 prøv å reset bios Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg kan trukke Ctrl + alt + delete men skjermen får ikke noen signaler ennå. Leste den setningen om og om igjen, men skjønner den fortsatt ikke. Det blir reaksjon når du trykker det, eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå