Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) hei! jeg leiter etter en bra nok kjøler til mitt 9600xt kort. den skal være vifteløs(trur strømutgangen på kortet er fucka) og ikke koste for mye(mellom 200 og 400) edit: er denne ok? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZM80CHP det står: This product can be used with any video cards that have heatsink mounting holes. men har 9600xt det da? Endret 10. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 har satt en vifte forran pc'en retta mot skjermkortet mitt(hvor vifta nå er defekt) men jeg kanke ha det sånn. så jeg trenger svar litt fortt! sorry for bumpinga Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja den passer og ja den holder lenge selv uten vifte Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) er du sikker på at den passer? kjøpte en for noen måneder siden, hvor strøm tilkoblinga ikke passa. denne trenger jo ikke strøm, men for sikkerhets skyld vil jeg være sikker! å dent trenger ikke strøm heller? Endret 10. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Den der holder helt fint uten vifte på et R9600XT, men hvorfor iukke kjøpe den nye utgaven? Den har større kjøleribber og to heatpipes istedet for bare en. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) har enkelt å greit ikke penger nok akkuratt nå men skal prøve å få smiska meg til å få den som førjuls gave å da tar jeg den nye versonen. men den passer og trenger ikke strøm? må værra 100% sikker :!: trenger ny kjøler raskt Endret 10. desember 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå