sitelux Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det noen som vet om et mesenger program til K700. Skulle gjerne likt å bruke MSN på mobilen, men vet ikke om noen prog.... Må ha et som bruker wap da Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Siden K700i ikke har Symbian OS, kan du være det ikke fins noen verisjon av Messenger til den. Men kanskje det finnes en JAVA verisjon av Messenger. Jeg fant iallefall ingen. Men hvis du går inn på denne wap siden på mobilen din, vil du få en form for Messenger som du kan bruke.. http://wap.e-messenger.net/ Lenke til kommentar
qwert Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Cmessenger burde virke. Ingen ideell løsning, og langt fra like funksjonell som Agile på symbian-mobiler, men det fungerer. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (gir liv i gammel post) Husker jeg riktig, så støtter K700i Wireless Village (Mine Venner på mobilen). Du trenger bare å sette opp en konto fra www.yamigo.com. Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Går det???? hørt mange som sier at i norge støttes ikke "venner" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå