Terrasque Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jah. Har tenkt meg ny skriver til jul, og må selvfølgelig ha en som fungerer perfekt under linux. Tok en titt på linuxprinting.org, men det var svært lite info om skrivere som enda er i handelen. Lurte på om dere har noen gode erfaringer å dele? Tenkte på en prislapp på rundt 1000 kr.. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Gjør ikke de fleste det? Min Epson Stylus Photo 900 fungerer i hvertfall perfekt, og den er ikke så vanlig (tror jeg). Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Min far's xerox skriver takler ikke bilder under linux. Er så vidt vi får skrevet ut tekst. Så jeg vil være litt mer sikker denne gangen :-) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Men tipper at du skal være ganske sikker hvis du kjøper en Epson-skriver, siden Epson til og med har en Linux side: http://www.epsondevelopers.com/linux.jsp . Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Noen som har prøvd Epson Stylus C66 i linux? Står noen plasser man kan bruke C64 driveren, men leser andre plasser om folk som har problemer med nettopp det. Noen som har hands-on erfaring? Lenke til kommentar
drall Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 http://www.linuxprinting.org/suggested.html Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Problemet er at de modellene som er anbefalt der er ikke i butikkene, og de jeg finner i butikkene er det ikke laget drivere til. Så jeg har lyst på noen faktiske erfaringer før jeg kjøper skriver. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har en HP Deskjet 3550, og den funker perfekt, men det er jo en veldig simpel skriver. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Epson og HP er linuxvennlige. Cannon derimot er stort sett "fyfy". Et tips kan jo være å se om printeren har støtte for MacOSX. Har den det, er du iallefall sikret at du ikke får en kvasi-printer som har halve funksjonaliteten i driveren (les: mange billige blekkskrivere fra lexmark) Kombiner OSX tipset med Elkjøps 30 dagers, så har du sikra deg rimelig godt. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Takker for alle råd og tips. Tror jeg går for C66'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå