Ram's Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 I Prisguiden står det at den ikke har MP3 spiller ???? Har den ? Også hvor mye minne har den ? Hvor mange sanger får den plass til ? Den har Mp3-spiller men "bare" 32MB minne Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Prøvde en dummie her om dagen og da så jeg at det var tegnet på bl.a kalendermerke og kameramerke på navigeringstastene. Er dette praktisk å bruke eller i veien? Har Nokia nå og der har de ikke sånne, så jeg lurer meget. Merket ogås at 5-veisblatasten var litt liten, er dette noe du også merker? Pleier jo aldri være helt perfekt på dummier, men hvis det skulle være lurer jeg litt.. Hvordan er et å ta bilde av deg selv med telefonen åpen? Så at kameraet pekte litt nedover... Og er det "to-do-list" på den? Det er veldig viktig for meg hvis jeg skal ha ny... Er minne fordel slik at man kan lagre så mange tekstmeldinger man klarer utover de 32mb som er der, eller er det begrenset sånn som på andre telefoner? Irriterer meg skikkelig at jeg ikke kan bruke av telefonbokminne til å lagre meldinger på min 3510. Har få kontakter og mange meldinger, men telefonen er ikke tilrettelagt for slik bruk. Sorry hvis jeg spør om mye, men det er mye jeg lurer på Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 I Prisguiden står det at den ikke har MP3 spiller ???? Har den ? Også hvor mye minne har den ? Hvor mange sanger får den plass til ? Den har Mp3-spiller men "bare" 32MB minne Det er vel bare det. 32MB er jo ingenting.....uff......det var synd Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hmm, her har vi gjort noe feil når vi har registrert telefonen. Vi fører opp om en telefon kan spille av MP3, uavhengig av hvor mye minne den har, da det i alle tilfelle kan være nyttig å bruke spilleren til TrueTones o.l. Bare å beklage glippen. Det skal i alle fall være fikset nå! Lenke til kommentar
andus Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Tegnene er ikke i veien da de bare virker når man ikke er i noen andre menyer. Den nederste snarveitasten har 9 "favoritter" man kan stille inn. 5 veistasten er ikke liten i det hele tatt det er tvert om veldig store taster på hele telefonen. Det er veldi lett å ta bilde av seg selv men noen ganger har tommelen en tendens til å komme i veien. Det er kalender med planlegger og dette kan også gjøres via pc med datakabel. Det er plass til 100 meldinger i hver kategori: innboks, utboks osv Lenke til kommentar
Algron Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ble ganske skuffet over kvaliteten egentlig Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Det er plass til 100 meldinger i hver kategori: innboks, utboks osv Nuh... Det var litt lite... Går det an å lagre meldinger et annet sted? Som for eksempel på Nokia har man "Notater" under "Organiserer". Er planlegger det samme som "to-do-list", eller er det kalenderoppføringer som piper? Hadde tenkt meg en sånn liste med ting man må huske å gjøre som ikke gjelder for én dag Lenke til kommentar
andus Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 du kan lagre meldingene på data tror jeg ja til alt annet. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) andus, kan ikke du legge ut noen(eller mange ) bilder AV telefonen, ikke bare noen som er tatt MED den ? da kunne vi sett hvordan størrelsen er i forhold til hånden og slikt, det hadde vært dødsbra Noen som vet hva som er smartest å velge, LG t5100 eller Nokia 6260? Endret 13. desember 2004 av eeesh Lenke til kommentar
andus Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 bilder kan du finne på amobil.no søk øverst til høyre etter t5100. de som har 6260 sier at du skal velge den alle andre sier t5100 jeg sier helt klart t5100 men det kommer også an på hva du trenger den til. Er det telefon for arbeid eller fritid. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Du har stjålet valpebilde av bikkja mi! Hehe, Dachs er konge =) Er det dvergdachs slik som min, så er det enda mer konge! Uansett, hvis de bildene skal forestille å være 1,3 mpix så er det ett rævva kamera på den. Men hva vet jeg, det skal vel bare være VGA. Lenke til kommentar
andus Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Det er en gordonsetter Dachs er jo bitteliten. Jeg er fornøyd med bildene jeg men kanskje det er fordi jeg sammenligner med se z600. Det er også cmos linse ikke ccd som s700 har. som jeg sikkert har sagt før så er jeg veldig fornøyd med telefonen. T5100 rulez. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg lurer på når det kommer en test av lg t5100 på amobil.nojge har den selv så dere er frie til å poste spørsmål. LITT DÅRLIG EMNETITTEL. "JEG HAR LG T5100". SYKT DÅRLIG. SKIFT DET NÅ!!!!!!!! Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 bilder kan du finne på amobil.no søk øverst til høyre etter t5100.de som har 6260 sier at du skal velge den alle andre sier t5100 jeg sier helt klart t5100 men det kommer også an på hva du trenger den til. Er det telefon for arbeid eller fritid. Det er vel litt både for arbeid og fritid Men jeg har hørt at skjermen til 6260 er litt "løs" når man vrir den. Den skjelver litt liksom. Hvordan er dette på LG'en? Test snart amobil.no? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg lurer på når det kommer en test av lg t5100 på amobil.nojge har den selv så dere er frie til å poste spørsmål. LITT DÅRLIG EMNETITTEL. "JEG HAR LG T5100". SYKT DÅRLIG. SKIFT DET NÅ!!!!!!!! Hvis du ser litt lenger opp i forumet ser du at det er en moderator har endret emnetittelen siden han ikke fant den passende til tråden. Men "Jeg har LGT5100" er jo en grei tittel, for det stemmer jo. Hva skulle det ellers ha stått lissom? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Jeg lurer på når det kommer en test av lg t5100 på amobil.nojge har den selv så dere er frie til å poste spørsmål. LITT DÅRLIG EMNETITTEL. "JEG HAR LG T5100". SYKT DÅRLIG. SKIFT DET NÅ!!!!!!!! Hvis du ser litt lenger opp i forumet ser du at det er en moderator har endret emnetittelen siden han ikke fant den passende til tråden. Men "Jeg har LGT5100" er jo en grei tittel, for det stemmer jo. Hva skulle det ellers ha stått lissom? Godt poeng Vegard_ mbarone: Når du bruker "STORE" bokstaver regnes dette som "SKRIKING". Bare så du vet det Endret 14. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå