andus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg lurer på når det kommer en test av lg t5100 på amobil.no jge har den selv så dere er frie til å poste spørsmål. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Lurer jeg også på Hvordan er den å bruke da? Når jeg så bilder av den syntes jeg det virket som om overdelen av flippen (altså der skjermen er) var kortere enn underdelen. Stemmer dette? Hvordan er batteritiden? takk for svar Endret 13. desember 2004 av eeesh Lenke til kommentar
andus Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Den er fin å bruke. Mange snarveitaster. Menyene har ikke samlet alt media på ett sted men det er en mappe som heter "privat" som inneholder ringetoner og ferdige bilder fra cd. Skjermen er heist litt opp fra midten men det gjør den bare oversiktlig og en "kamera-look" i lukket stilling. Enkelt å ta bilder over på data med usb hvis man får innstallert driveren på første forsøk (det klarte ikke jeg). Men det gikk fint på første forsøk. Super kvalitet på mp3 spiller. Veldig fornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Legg ut et par bilder tatt med kameraet da? Du kan du legge ut en tast selv siden har mobilen! Lenke til kommentar
andus Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) om kvelden kommer flere senere Endret 10. desember 2004 av andus Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nå skal jeg være litt stygg: Hvor får man kjøpt albinositroner? Lenke til kommentar
andus Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 disser du mobilen min? ikke gjør det Ekstremt dårlig belysning på det bildet, men hvis jeg får tatt noen bildet som er bra i morgen så skal jeg poste dem her. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nå skal jeg være litt stygg: Hvor får man kjøpt albinositroner? På en basar i Russland så jeg faktisk hvite sitroner! hehe... Jeg kjøpte dessverre ingen, så jeg vet ikke om det var en sitron, men dama som solgte det sa at det var en sitron! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 5100 er sikkert meget god på lyd og bilde, og elendig på businessfunksjoner, slik vanlig er fra Samsung (unntatt D500) og LG. Sjekk for all del at den har de funksjoner du behøver., og kapasiteten, f.eks kalenderoppføringer, telefonbokoppføringer osv. Telefonen virker litt klumpete på grunn av det store hengslet der kameralinse og blitz er innebygget. Ellers en lekker telefon. Kvaliteten på LG skal være god. Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 motivet er bare for å vise hvor skarpt det bilr med kameraet Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 hunden min Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 og ett til Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 er det noen som vet når det kommer en test av LG t5100? venter ivrig på den Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sinnsyk fet tlf!! Må nesten ha den! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Testtelefonen skal være på vei fra LG, så en test skal være på vei! ' Dette er for øvrig en tråd som skulle vært postet i 'Tilbakemeldinger til amobil.no', men nå som det har blitt en tråd om T5100 forandrer jeg like så greit tittelen for deg. Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 bra og takk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) ang. det bilde md steinene; Jeg ble svimmel av å se på det.. litt feil vinkel kanskje akkurat på d bilde tror jeg du må ha hatt et dårlig "avtrekk" btw. har det 1.3 MP?? Endret 11. desember 2004 av 260202 Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 det er 1.3 mp ja stenbildt synes jeg ble veldig skarpt det var derfor jeg tok det med. dette bildet er gjennom et vindu Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Super kvalitet på mp3 spiller. Veldig fornøyd med kjøpet. I Prisguiden står det at den ikke har MP3 spiller ???? Har den ? Også hvor mye minne har den ? Hvor mange sanger får den plass til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå