oceana Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Trenger et videokort som passer til min gamle sliter, en dell inspiron 4150, da den ikke har usb 2.0, og derfor ikke er 100% brukbar med et slikt kort... Hvis noen vet om noe slikt eller tilsvarende løsning blir jeg glad Evt en s-video til 1394 firewire 4- eller 6-pins kontakt-omformer dings... Noen som har hørt om no slikt? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Altså for å digitalisere film eller for å kunne spille spill. Er det spill er du fucka. det går ikke. Men for å digitalisere film så kjøp et USB2.0 PCMCIA kort og en USB2.0 digitaliseringsdings. så går det bra. Firewire til svideo er nok dødfødt ja. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Men for å digitalisere film så kjøp et USB2.0 PCMCIA kort og en USB2.0 digitaliseringsdings. så går det bra. Firewire til svideo er nok dødfødt ja. Eller et CardBus TV-kort med video inn. De har AVerTV CardBus til ca. 800,- på romex.no. Edit: Fikset link. Endret 10. desember 2004 av qwert Lenke til kommentar
oceana Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Gromit; les posten min en gang til; jeg kan ikke bruke USB 2.0 :-/ Konkrete svar er en fin ting forøvrig.. Uansett, qwert har forstått opplegget, flotte greier, takker for hjelpen Lenke til kommentar
qwert Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Gromit; les posten min en gang til; jeg kan ikke bruke USB 2.0 :-/ Ikke direkte, men Gromit mente nok å kjøpe en slik som dette og en USB 2 digitaliseringsdings/tuner. Litt mere å drasse på, men ender vel i nogenlunde samme prissjiktet totalt sett, og er en mere fleksibel løsning enn AverTV CardBus. I tillegg har du mere å velge i. Ekstra USB-porter på 4150 kan da ikke heller skade. Den har jo bare én. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå