Gå til innhold

Omtale av Ringenes Herre: Kampen om Midgard (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det blir litt for dumt å anmelde multiplayeren på et slikt spill så tidlig.. Spesielt når det sannsynligvis er dømt til å gå under om noen måneder om vi kjenner EA rett.. Litt liksomsupport rett før den uungåelige expansion packen, så rett i dass igjen.

Alternativet ville vært å se helt bort i fra flerspillerdelen i vår omtale, noe som neppe er en god løsning.

Vi kan uansett ikke basere oss på synsing og eventualiteter når vi bestemmer hvilke elementer som er spillets mest sentrale. Av denne grunn er flerspillerdelen beskrevet som viktig og meget solid. Hvis dette skulle forandre seg nevneverdig i fremtiden vil undertegnede personlig sørge for at dette blir rapportert i denne tråden. :)

Jeg synes egentlig at denne typen spill burde ha seperate anmeldelser for single- og multiplayer, men det er kanskje ikke så lett :) .

Lenke til kommentar
[iC' date=11/12/2004 : 16:14]
eg har rome totat war. og eg har eit spørsmål til deg mcgroven. i rome total war går det  å  zoome inn på kampene.går det  i ringenes herre: kampen om midgard?? :roll:

Ja!

Hvor mye? Så mye som på Rome, altså slik at du kan se skjorte-størrelsen deres?

Har ikke spilt RTW, men man kan zoome et stykke inn. Om det er så langt som rtw vet jeg ikke. Men det holder iallefall ...

Lenke til kommentar

Rome's grafikk var jo bare en drøm! :love:

Anyways, man kan zoome inn på folka i Rome, så langt som at det blir seende ut nesten slik som i Max Payne (altså, 3rd person).

Ikke akkurat SÅ langt, men det er bare så vidt...

Selvfølgeliger jo ikke dette så viktig, bare så lenge du kan zoome et stykke inn og ut...

Hva med kameravinkler da? Er det bare èn kameravinkel, eler kan du styre den enkelt rundt, til siden, opp, og ned uten noe større baluba?

Lenke til kommentar
[iC' date=11/12/2004 : 19:33] Rome's grafikk var jo bare en drøm! :love:

Anyways, man kan zoome inn på folka i Rome, så langt som at det blir seende ut nesten slik som i Max Payne (altså, 3rd person).

Ikke akkurat SÅ langt, men det er bare så vidt...

Selvfølgeliger jo ikke dette så viktig, bare så lenge du kan zoome et stykke inn og ut...

Hva med kameravinkler da? Er det bare èn kameravinkel, eler kan du styre den enkelt rundt, til siden, opp, og ned uten noe større baluba?

Ja kan snu kamera 360 grader.

Bare å bruke 4 og 5 tastene på num-pad'n!

Lenke til kommentar
[iC,11/12/2004 : 16:14]
eg har rome totat war. og eg har eit spørsmål til deg mcgroven. i rome total war går det  å  zoome inn på kampene.går det  i ringenes herre: kampen om midgard?? :roll:

Ja!

Hvor mye? Så mye som på Rome, altså slik at du kan se skjorte-størrelsen deres?

Har ikke spilt RTW, men man kan zoome et stykke inn. Om det er så langt som rtw vet jeg ikke. Men det holder iallefall ...

Det går ikke å zoome noe langt ut, og det er irriterende.

Lenke til kommentar

Ja!

hmm... jeg trenger en ny mus snart den jeg har nå bestemmer selv når den vil zoome inn :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...