Gå til innhold

Hva sier man til dama?

h4wk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Jeg liker deg ganske godt, men det skjer liksom ikke noe der nede"

Det er bare bra det ikke skjer noe der nede bare ved synet av henne vel ?

Tar seg sikkert bra ut å få stor bulk i buksa bare ved et "hei". :ermm:

Har ikke du sett Bare Bea? :p

Egentlig ikke, burde jeg ?

Lenke til kommentar
Ærlig talt folkens, hvis dere må planlegge hva dere skal si til ei dame før dere prater med henne, så har dere overhodet ingenting å gjøre med ei dame heller.

Gå bort til dama, bare prat - si noe, si hva som helst, det dummeste er å planlegge hva du skal si, for det funker aldri likevel.

Det viktigste er at samtalen er naturlig, ikke en to-minutters monolog fra din side bare for å vise at du liker henne.

Nei folkens, øv på å improvisere. Det har alltid funka for meg. Si ting du egentlig ikke tør å si, gi litt faen i deg selv og at du kanskje er litt redd for å tråkke noen på tærne.

Og går du på en smell...hva så?!? Da er du en smell nærmere en seier!

man må jo planlegge litt da. Jeg vet aldri hva jeg skal snakke med jenter om. Kan liksom ikke spørre: "Hvordan skjermkort har du a?"

Man MÅ planlegge. Da blir iallfall jeg mindre nervøs for å si noe. Og hvis jeg ikke planlegger så ender det opp med at jeg bare står der og sier: "Hmmm ... jaaa ... mhm". Og det er jo drit teit! Da skjønner jo jenta at dette er ikke noe å samle på ... en som ikke finner på noe å si engang.

Hu som jeg liker for tida syntes heller ikke det var noe særlig...

Men hu mente det var greit HVIS hu hadde visst hva et skjermkort var for noe da...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du er så utrolig kjempedigg og har veldig pene øyne... skal vi pule?

Det der var det en venn av meg som prøvde. Han droppa bare "kjempedigg", så det ble:

"Så pene øyne du har skal vi kline?". Og nei, jeg har ikke glemt noe komma, det var sånn han sa det. Fikk seg overraskende nok ingenting...

Det beste var når han kom på skolen mandag, kom bort til et bord hvor det satt en del folk, deriblant hun han hadde prøvd denne linja på. Han huska ingenting, og skjønnte ingenting da alle begynte å le. Rødma som faen da vi fortalte han hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Kan jo fortelle om min episode mellom meg og ei jente for en mnd tid siden. Det var søstra til en kompis. Visst det faktisk ikke, så henne aldri når jeg var til kompisen min. Hadde gått forbi henne mange ganger på skolen. Så fikk jeg taki msn hennes og pratet med henne der. Dagen etter fikk jeg en sms fra henne og sendte endel av det løpet av helga. Så møtes vi på skolen og vi fikk pratet litt sammens. Så noen dager senere, tok jeg meg mottet til å spøre henne om hun ville finne på noe. Ja svart hun, og da tok jeg med henne på kino.

Så jeg tok det som et mulig tegn på at hun likte meg eller noe siden vi ikke kjente hverandre så godt og at hun ville bli med meg ut. Etter kinon, så spurte jeg henne om hun ville finne på noe en annen dag og det ville hun gjerne. Dager etter på avtalte vi at vi skulle finne på noe mer sosialt denne gangen og at jeg skulle ringe på henne. Jeg gjorde det, men da kom overraskelsen, hun var allerede opptatt med noen venniner, greit nok det tenkte jeg og sa at vi kunne finne på noen en annen dag. Noen dager senere spurte jeg henne igjen om vi kunne finne på noe, men det virket ikke som hun ville det. Så jeg mistet håpet på akkurat det. Ukene gikk før jeg spurte henne om hun likte meg som mer enn en venn og det gjorde hun ikke. Ble selvfølgelig skuffet over det, men livet går jo videre, tenkte jeg. Så nå er vi gode venner og prates av og til når vi møtes på skolen eller i fritiden. Får også veldig gode klemmer av henne. Og jeg merker hver gang at det lukter usannsynlig godt av henne. Så en dag jeg pratet med henne på msn, så fortalte hun at hun har fått seg type.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg kan si deg en ting, IKKE PRØV Å DREG deg OPPMERKSOMHET.. tro meg, jenter prøver det på meg og det funker faen meg ikke for meg. Jeg blir kvalm av de når de står dær å snakker høyt og hyler osv.. :O

Enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...