Gå til innhold

Hva sier man til dama?


h4wk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du går i klassen hennes er det bare til gi henne komplimenter, si at hun er fin på håret eller no. Kjøp henne no sjokolade eller brus eller no, ikke no stort og bare snakk med henne. Hvis hun trekker seg unna, er hun ikke interessert. Så lenge du ikke snakker om biler eller fotball eller no sånt.. Jenter pleier å hate det.. Så lenge du er enig med alt hun sier (trenger ikke faktisk være det, bare si det) så burde det gå fett..

hmm, prøvde det der idag og sa "fin du var på håret idag og damn sjekk den rompa" sa jeg til ei jente i klassen.

og hun svarte "Dali hva faen er problemet ditt idag?" og så plutselig kyssa hun meg.. :cry:

heter Dali forresten.. :p

 

takk for det rådet gutten..! :)

Lenke til kommentar

Du får lære av Austin Powers:

 

1.I wish you were a door so I could bang you all day long, baby.

2.Nice legs...what time do they open?

3.You've got 206 bones in your body, want one more?

 

4. I'm fighting the urge to make you the happiest woman on earth tonight.

5. Wanna play army? I'll lay down and you can blow the hell outta me.

6. Oh, I'm sorry, I thought that was a braille name tag.

7. I'd really like to see how you look when I'm naked.

8. Is that a ladder in your stockings or the stairway to heaven?

9. Are those real?

10. I'd walk a million miles for one of your smiles, and even farther for that thing you do with your tongue.

11. If it's true that we are what we eat, then I could be you by morning.

12. (Look down at your crotch) Well It's not just going to suck itself, baby...

13. You know, if I were you, I'd have sex with me.

14. You. Me. Whipped cream. Handcuffs. Any questions?

15. Forgive me if I'm wrong, but is your name Helga Titsbottom?

16. Those clothes would look great in a crumpled heap on my bedroom floor.

17. My name is Austin... remember that, you'll be screaming it later.

18. Do you believe in love at first sight or should I walk by again?

19. Hi, I'm Mr. Right. Someone said you were looking for me.

20. Hi, the voices in my head told me to come over and talk to you.

21. I know milk does a body good, but DAMN, how much have you been drinking?

22. If you were the last woman and I was the last man on earth, I bet we could do it in public.

23. Wanna come over for some pizza and sex? No? Why, don't you like pizza? "

Lenke til kommentar
Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig!
Mener du egentlig at det da blir mer kraft i slaget?

 

(Et mer desperat forum enn dette har jeg aldri sett. Noen bedre?)

Ja, det finnes mer desperate forum, PM hvis du absolutt må vite det:P

Vel, sier du det finnes et så tror jeg deg, men jeg står over. Dette stedet er artig på sin spesielle måte.

 

 

Du må gjerne forsvinne, om det plager deg.  :)

Neida, det plager meg ikke, det interesserer meg omtrent på samme måten som en mislykket sjøsetting. Også det kan være en opplevelse...

 

 

For å komme mer tilbake til tema (hva, her?), hørte jeg at "Hallo!" er den beste sjekkelinjen. Det forskes (?) visst seriøst (??) på dette, og på TekstTV kunne de formidle at det mest vellykkede var (fritt fra hukommelsen): "This time next year we will just laugh of it all". Analysen (???) var at dette antyder tanken om et langvarig forhold. Sånn sett er vel darkness| mer rett på sak, eller hva?

Lenke til kommentar

hvis hun blir lei seg så burde du trøste henne! det hjelper mye på veien til å bli sammen med henne!

 

Jeg er kjent men ei fin jente/dame som sier at alle hater henne. Jeg trøster henne og sånt og det liker hun tydeligvis :D hun har sånne "veninner" som hater henne bare iblandt, og de maser støtt om at vi skal bli sammen osv. det er det verste jeg vet! grunnen til at jeg ikke blir sammen med henne er fordi jeg vil bygge opp "grunnmuren" på forholdet så det kan vare lenge lenge! Men jeg er mer av den sjenerte typen og tør på en måte ikke helt å gå litt frempå, men jeg gjør det fordet(det pleier å gå bra)! Jeg er tydeligvis den eneste som ikke hater henne så det blir litt dumt for henne å bli uvenn med meg også... Akkurat nå lurer jeg litt på hvorfor jeg skriver dette, men jeg hadde lyst :)

 

EDIT: gjorde om litt på rekkefølgen tingene sto i

Endret av mr.Lunarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...