ahpadt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig! For å ikke glemme; KOM DIN KJERRING, SÅ SKAL VI PULE SÅ HARDT DU BARE ORKER!! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 KOM HIT DI JÆVLA TØS, SÅ SKAL Æ PULE DEN TRANGE LILLE FETTA DI Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke en dritt, nytter ikke å få seg dame uansett... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Du er så utrolig kjempedigg og har veldig pene øyne... skal vi pule? Endret 15. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke en dritt, nytter ikke å få seg dame uansett... Vil du ha draget? Pretend that youre funny! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ingenting som funker. Spesielt ille er det å finne ut at den store kjærligheten er sammen med en annen fyr selv om hun sa hun ikke ville være sammen med noen... Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tipset er vel å aldri bli for forelsket, det blir desto vondere da det en gang tar slutt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke en dritt, nytter ikke å få seg dame uansett... Jepp. Men det skal en heller ikke syte over... Kjærlighet er oppskrytt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tipset er vel å aldri bli for forelsket, det blir desto vondere da det en gang tar slutt. Så sant, så sant. Men når det kommer sånne fuckings perfekte jenter inn i livet ditt er det ikke lett å gjøre noe med de følelsene... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Da undertrykker man følelsene og later som ingenting.... det gjør ihvertfall eg... Men så vet eg egentlig ikke helt om eg vil anbefale det Endret 15. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Så sant, så sant.Men når det kommer sånne fuckings perfekte jenter inn i livet ditt er det ikke lett å gjøre noe med de følelsene... Klart jeg er klar over det. Men det er mye verre den dagen de går ut.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Tipset er vel å aldri bli for forelsket, det blir desto vondere da det en gang tar slutt. Så sant, så sant. Men når det kommer sånne fuckings perfekte jenter inn i livet ditt er det ikke lett å gjøre noe med de følelsene... Har vært borti det samme problemet før, men nå ser jeg hun ALDRI lenger... Samma kan det være! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg må se henne minst 5 dager i uka i et halvt år til... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Tipset er vel å aldri bli for forelsket, det blir desto vondere da det en gang tar slutt. Så sant, så sant. Men når det kommer sånne fuckings perfekte jenter inn i livet ditt er det ikke lett å gjøre noe med de følelsene... Har vært borti det samme problemet før, men nå ser jeg hun ALDRI lenger... Samma kan det være! Samme her.. Så eg tenker ikke såå mye på henne.. Så eg trodde liksom at følelsene var borte... Men så så eg henne her en dag......fikk frysninger og begynte å skjelve... ..ufff.... følelser er alt for vanskelige å drepe! Endret 15. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 KOM DIN KJERRING, SÅ SKAL VI PULE SÅ HARDT DU BARE ORKER!! LOL :!: Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Dere er syke. Dere kommer alle til å dø ensomme. () Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Akkurat hva er det som er galt med å dø singel? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Åh!!! Du har vakkrere øyne enn selveste Afrodite!! De er verdt mer enn alt her på jord!! Du er så utrolig vakker! Du er den peneste og søteste jeg noen gang har møtt!! ........ skal vi pule? Ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Åh!!! Du har vakkrere øyne enn selveste Afrodite!! De er verdt mer enn alt her på jord!! Du er så utrolig vakker! Du er den peneste og søteste jeg noen gang har møtt!! ........ skal vi pule? Fikk lyst på deg nå... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Åh!!! Du har vakkrere øyne enn selveste Afrodite!! De er verdt mer enn alt her på jord!! Du er så utrolig vakker! Du er den peneste og søteste jeg noen gang har møtt!! ........ skal vi pule? Fikk lyst på deg nå... Hehehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå