Ol'H Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Leker nok dum.. Skrev det bare for kødd.. Skjønner jo godt at jenter tar det som frekt!!! Tar det som frekt? Det ER frekt. Det er faktisk mer enn frekt, det er seksuell trakkasering. Så de som tafser på meg og omvendt driver altså med seksuell trakkasering, snakk om å sette ting på spissen! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 HAHAHA! LOL! må skjenke noen full for og få sex.... Seff. må du gjøre det! ellers funker det ikke! blikke no knull før dama er full, ikke på min alder hvertfall (bortsett fra hvis du er samme hu da. men det er uansett idiotisk å skjenke hu. hvis du er på fest med hu så er det lettere å bli kjent med hu men å skjenke er bare idiotisk Herregud! Jenter kan vel drikke de også. På fester drikker de fleste. Man trenger ikke skjenke dem, drikke kan de selv. Som oftest er det jentene som er mest drita. og på fest må det være lov å tafse litt Lenke til kommentar
acon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Kino eller invitere hjem?? Første gang jeg ber henne ut... har fått god kontakt med henne, men jeg er av den litt sjenerte typen... hva sier man... går rett på sak eller smigre henne først med en fin liten setning Edit: 200 innlegg Finnes det bedre måter å feire det på enn å invitere en man føler for ut ? Endret 15. desember 2004 av acon Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Herregud folkens! Det finnes ingen fasit. Alle er vi forskjellige og man må gå frem ppå den måten som føler naturlig. Om det er ved å improvisere, eller om man har nøye planlagt dialogen i 5 måneder og kalkulert alle risikoer og vendinger samtalen kan ta, er egentlig ett fett. Så lenge det passer deg. Det viktigste er at man foretar seg noe TIlfeldigheter spiller også en rolle(skjebne kanskje?). Personlig satt jeg på utestd og fulgte med en deilig jente. Fikk rusk på øyet og hun trodde jeg blunket til henne... 6 år etter er vi lykkelig forelsket, forlovet og har to barn Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Det viktigste er at man foretar seg noe Couldn't agree more! Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 TIlfeldigheter spiller også en rolle(skjebne kanskje?). Personlig satt jeg på utestd og fulgte med en deilig jente. Fikk rusk på øyet og hun trodde jeg blunket til henne... 6 år etter er vi lykkelig forelsket, forlovet og har to barn Hah! Kan jo drømme :!: Noen lag en tråd: Hva sier man ikke til dama kan faktisk mer om det, uten at jeg kan huske å ha begått noen blemmer. Fryktelig mange kyniske medlemmer av forumet vi kunne quotet. Tatt et oppgjør med den totale mangel på respekt overnfor kvinner/damer/jenter mange viser. Dette sier du ikke: Hadde tatt a' Om jeg hører det dør du. Men så sier du det kanskje ikke til/i] dama Teit post av meg. Enjoy. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 (endret) Herrejesus, du snakker da om annet enn data? Du intreserer deg vel for NOE annet enn data. Snakk om været. Alle intreserer seg for været. joa, jeg snakker om annet en data. Men poenget var at jeg syntes det er vrient åpne en sammtale om noe som er totalt meningsløst. Som hvis det er en person som jeg overhodet ikke kjenner som begynner å snake til meg om ting som overhodet ikke bryr meg så blir jeg bare oppgitt. Ta feks når en gammel dame kommer bort til deg og begynner å snakke om noe tull. Ikke nekt for at du står å himmler med øya da. Så bytter du deg med den gammle damen. Satt veldig på spissen, men i byen min så er det oftest de som roper høyest, drikker seg fullest og er generelt dummest som får de "beste" damene..... Endret 15. desember 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Ikke dumt, ikke dumt. Menneskene bør følge de dyriske innstinktene isteden for å drive å tulle med all denne snakkinngen som egentlig er total bortkastet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Ikke dumt, ikke dumt. Menneskene bør følge de dyriske innstinktene isteden for å drive å tulle med all denne snakkinngen som egentlig er total bortkastet. Jeg syns det er mye koseligere å kose Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig! Eller man kan bare feste en lapp på magen så slipper man å åpne munnen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Ikke dumt, ikke dumt. Menneskene bør følge de dyriske innstinktene isteden for å drive å tulle med all denne snakkinngen som egentlig er total bortkastet. http://www.home.no/lenniz2k/B0bb-1_og_Yogi_-_H.O.R.A..mp3 <-- hør Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig! Mener du egentlig at det da blir mer kraft i slaget? (Et mer desperat forum enn dette har jeg aldri sett. Noen bedre?) Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig! Mener du egentlig at det da blir mer kraft i slaget? (Et mer desperat forum enn dette har jeg aldri sett. Noen bedre?) Ja, det finnes mer desperate forum, PM hvis du absolutt må vite det:P Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Ikke dumt, ikke dumt. Menneskene bør følge de dyriske innstinktene isteden for å drive å tulle med all denne snakkinngen som egentlig er total bortkastet. http://www.home.no/lenniz2k/B0bb-1_og_Yogi_-_H.O.R.A..mp3 <-- hør :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 man kan jo si: Ska vi pule ? :--p Ikke dumt, ikke dumt. Menneskene bør følge de dyriske innstinktene isteden for å drive å tulle med all denne snakkinngen som egentlig er total bortkastet. http://www.home.no/lenniz2k/B0bb-1_og_Yogi_-_H.O.R.A..mp3 <-- hør :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Egentlig synes jeg det blir litt for mange ord. Jeg synes "PULE?" er mye mer slagkraftig! Mener du egentlig at det da blir mer kraft i slaget? (Et mer desperat forum enn dette har jeg aldri sett. Noen bedre?) Du må gjerne forsvinne, om det plager deg. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 HAHAHA! LOL! må skjenke noen full for og få sex.... Seff. må du gjøre det! ellers funker det ikke! blikke no knull før dama er full, ikke på min alder hvertfall (bortsett fra hvis du er samme hu da. men det er uansett idiotisk å skjenke hu. hvis du er på fest med hu så er det lettere å bli kjent med hu men å skjenke er bare idiotisk Herregud! Jenter kan vel drikke de også. På fester drikker de fleste. Man trenger ikke skjenke dem, drikke kan de selv. Som oftest er det jentene som er mest drita. og på fest må det være lov å tafse litt jaja seff. mulig du missforstod litt. å skjenke og tafse på en full kjærring er to HEEEEELT forskjellige ting (vertfall hvis du også er full) tafse på fulle kjærringer er lov skjenking er for tapere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå