Gå til innhold

Hva sier man til dama?


h4wk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten kommentar....

 

 

 

nei!!!

:yes:

 

Herregud da folkens, det er ikke romvesener det er snakk om. Bare snakk i vei om vanlige ting...

Ehhh. Hva snakker jeg om til daglig.

Jeg snakker som oftest om data, så jeg tror det blir uaktuelt. Det blir som en her nevnte. Skal jeg bare gå bort å si hei, hvilken skjermkort har du?

Er litt anderledes med gutter for da finner du fort ut om man har felles innteresser. Det er lett å peke ut en nerde gutt som ligner seg selv, men det er værre å plukke ut ei nerde jente hvis dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Herrejesus, du snakker da om annet enn data? Du intreserer deg vel for NOE annet enn data. Snakk om været. Alle intreserer seg for været.

Hehe, det blir sikkert en trivelig samtale.

 

Nei, bare snakk om hverdagslige ting, noe spesielt som skjer på skolen, musikk, film, hendelser den siste tida, spøk litt, osv. Prøv å bli kjent.

Lenke til kommentar
Ta henne på rompa! Hvis hun ikke liker deg mer av det, har du i det minste hatt et lite seksuellt forhold.... Eller no...

Dårlig ide.

:dontgetit: Hva? Hvorfor det? :no:

Leker du dum ?

 

Uansett, å ta en jente du ikke kjenner særlig på rompa helt plutselig er ganske frekt, hun vil ikke like det.

Leker nok dum.. Skrev det bare for kødd.. Skjønner jo godt at jenter tar det som frekt!!!

Lenke til kommentar
Ta henne på rompa! Hvis hun ikke liker deg mer av det, har du i det minste hatt et lite seksuellt forhold.... Eller no...

Dårlig ide.

:dontgetit: Hva? Hvorfor det? :no:

Leker du dum ?

 

Uansett, å ta en jente du ikke kjenner særlig på rompa helt plutselig er ganske frekt, hun vil ikke like det.

... det er slikt som de "kule" fotball gutta gjør... og de tingene de gjør er ikke verdt å gjøre.

Lenke til kommentar
Snakk om været. Alle intreserer seg for været.

haha :!:

 

men ikke dra på kino iallefall,

det er sånt man gjøre seinere med kjæresten.

spør om hu vil komme hjem til deg, så kan dere se en film der ellerno =P

og hvis du har lite å snakke om så kan du vise hu hunden din (hvis du har en) ellerno sånt... men ikke pc snakk :p selvom jeg veit det ville frista for noen av dere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...