Gå til innhold

Hva sier man til dama?


h4wk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, kan legge til en liten fin storry. Møtte en jente i en butikk, hu stablet noen varer og dermed falt jeg pladask. noen dager senere gikk jeg tilbake for å "kjøpe noe" men egentlig for å sjekke hu opp. Jeg spurte, hu rødmet og sa nei. Jeg lei meg og med halen mellom bena gikk hjem. Dager og mnd gikk, jeg forelsket meg på nytt i en annen som jeg sjekket opp og ble sammen med. Og en dag gikk jeg inn i "den butikken", skulle til å betale. Der sitter hu igjen.. og så spør hu meg... "kan du spørre meg en gang til?"... the end!!! Sann historie!

Dvs.ikke gi opp så lett,hehe :D

Lenke til kommentar

Spør om masse personlig som ingen andre pleier å spørre om, slik at ho kanskje begynner å skjønne at du liker ho :yes: Så slipper det også å komme som en kjempe overaskelse når du først sier det rett ut ;)

 

EDIT: Vet ikke helt hva jeg mente med personlige ting egentlig.

 

Hver eneste dag du møter henne så spør: "Har du sovi godt i natt eller :D?". Og på kvelden kan du si: "Natti natt! Sov godt, drøm kjempe søtt og ha en fin dag imorgen! Glaaiii deiii! :D !!" Masse overdrevne kommentarer eller noe :p Være veldig nøye på hvordan jenta har det kanskje :) Jeje, men dette er bare noe jeg tror er bra da ;)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Ærlig talt folkens, hvis dere må planlegge hva dere skal si til ei dame før dere prater med henne, så har dere overhodet ingenting å gjøre med ei dame heller.

Gå bort til dama, bare prat - si noe, si hva som helst, det dummeste er å planlegge hva du skal si, for det funker aldri likevel.

Det viktigste er at samtalen er naturlig, ikke en to-minutters monolog fra din side bare for å vise at du liker henne.

Nei folkens, øv på å improvisere. Det har alltid funka for meg. Si ting du egentlig ikke tør å si, gi litt faen i deg selv og at du kanskje er litt redd for å tråkke noen på tærne. Et lite eksempel: Jeg var hos frisøren forrige onsdag. Det var ei nydelig lærlingfrøken som klipte meg. Jeg synes vi hadde en bra tone. Idet jeg betaler for meg, og hun spør om jeg skal ha kvittering, svarer jeg: "Ja, på en liten betingelse... At du skriver telefonnummeret ditt på den..." Den kom overraskende på henne, den fremkalte en herlig liten latter, og et telefonnummer. Det enkle og spontane er alltid det beste!

 

Og går du på en smell...hva så?!? Da er du en smell nærmere en seier!

 

Edit: Eksemplet

Endret av PSION
Lenke til kommentar
Ærlig talt folkens, hvis dere må planlegge hva dere skal si til ei dame før dere prater med henne, så har dere overhodet ingenting å gjøre med ei dame heller.

Gå bort til dama, bare prat - si noe, si hva som helst, det dummeste er å planlegge hva du skal si, for det funker aldri likevel.

Det viktigste er at samtalen er naturlig, ikke en to-minutters monolog fra din side bare for å vise at du liker henne.

Nei folkens, øv på å improvisere. Det har alltid funka for meg. Si ting du egentlig ikke tør å si, gi litt faen i deg selv og at du kanskje er litt redd for å tråkke noen på tærne.

Og går du på en smell...hva så?!? Da er du en smell nærmere en seier!

man må jo planlegge litt da. Jeg vet aldri hva jeg skal snakke med jenter om. Kan liksom ikke spørre: "Hvordan skjermkort har du a?"

 

Man MÅ planlegge. Da blir iallfall jeg mindre nervøs for å si noe. Og hvis jeg ikke planlegger så ender det opp med at jeg bare står der og sier: "Hmmm ... jaaa ... mhm". Og det er jo drit teit! Da skjønner jo jenta at dette er ikke noe å samle på ... en som ikke finner på noe å si engang.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
man må jo planlegge litt da. Jeg vet aldri hva jeg skal snakke med jenter om. Kan ikke liksom ikke spørre: "Hvordan skjermkort har du a?"

 

Man MÅ planlegge. Da blir iallfall jeg mindre nervøs for å si noe. Og hvis jeg ikke planlegger så ender det opp med at jeg bare står der og sier: "Hmmm ... jaaa ... mhm". Og det er jo drit teit! Da skjønner jo jenta at dette er ikke noe å samle på ... en som ikke finner på noe å si engang.

En liten kommentar....

 

 

 

nei!!!

 

 

 

Bare prøv!! Det funker!!!

Lenke til kommentar
man må jo planlegge litt da. Jeg vet aldri hva jeg skal snakke med jenter om. Kan ikke liksom ikke spørre: "Hvordan skjermkort har du a?"

 

Man MÅ planlegge. Da blir iallfall jeg mindre nervøs for å si noe. Og hvis jeg ikke planlegger så ender det opp med at jeg bare står der og sier: "Hmmm ... jaaa ... mhm". Og det er jo drit teit! Da skjønner jo jenta at dette er ikke noe å samle på ... en som ikke finner på noe å si engang.

En liten kommentar....

 

 

 

nei!!!

 

 

 

Bare prøv!! Det funker!!!

oki :D

 

Jeg har aldri testet noen av tingene jeg så :blush: Vet ikke hva som funker best. Men det er en eneste gang jeg har gått bort til en jente jeg likte og skulle prøve å bli kjent.... men det gikk rett til skogen! Dreit meg så sinnsykt ut! Drit flaut :blush:

 

Så jeg har brent meg en gang og det holder :(

Lenke til kommentar

Problemet er ofte at man på forhånd er lur i sitt hode.Som gjør at du prøver å skjule dine følelser.Og det straffer seg.Vi blir kunstige og dumme.Og ender opp som tåper.Har tro på improvisere.men,det beste er å innse at det er en ærlig sak å sikle og ha følelser.Og hvis du ikke klarer å tape så er gamet blitt nesten umulig.Da får du sette deg ned å se livet ditt passere deg.Å tape og vinne er gamet.Og den som intet taper vinner ikke.

Lenke til kommentar
har en dame litt i øyenkroken, men hun slo nettopp opp med kjæresten (jeg viste ikke en gang at hun var opptatt) så litt albuerom er nok best,

 

litt dårligt at vi ikke har noen fellesinteresser

Eh.. når ånden er villig så finner man på noe.Problemet for mange er at det er få interesser utover interessen i hverandre(romantikk). :love: De klassiske kjønsrollemønstrene mellom kjønna har alltid vært et problem.

Lenke til kommentar
HAHAHA! LOL!  må skjenke noen full for og få sex....

Seff. må du gjøre det! ellers funker det ikke!

blikke no knull før dama er full, ikke på min alder hvertfall (bortsett fra hvis du er samme hu da.

 

men det er uansett idiotisk å skjenke hu.

hvis du er på fest med hu så er det lettere å bli kjent med hu

men å skjenke er bare idiotisk

Sorry for å gå off topic..

Men er bare nødt til å spørre en med en sånn holdning...

 

Hvor mange har du pult?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...