Gå til innhold

Hva sier man til dama?


h4wk

Anbefalte innlegg

Hehe, veldig OT, men kom på en morsom ting. Klassen til en kompis av meg hadde fått seg ny norsklærer, en ganske søt lærer som introduserte seg. Alt vel, til hun sier: "Noen spørsml"? Så kommer det fra en fyr bakerst i klassen: "Spytt eller svelge?"

 

Hadde visst ledd seg ihjel. Dama ble rimelig flau.  :!:

:lol:

 

Jeg tror jeg ler ræven av meg!

 

*Huske til neste kvinnelige vikar*

Ditto. :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er ikke akkuratt lett å være sammen med ei jente.. :p

du må jo bli kjent litt mer med hun og ting og tang.

hadde samme problem neste jeg selv..

likte ei i klassen men tørte ikke snakke til hun.. :p

vel spør hun ut på kino eller no!?

Kino er vel det værste. Kan ikke snakke sammen, bare å være stille og titte fram.

Nei, ta heller en tur på en koooslig og "intim" cafe!

Lenke til kommentar

skjenk ho, si det er svak sprit som smaker vondt(gi noe noe sterkt) få ho gå å full(ikke for full)..

 

så er det bare å kjøre på :).

 

hvis ho da LIKER deg så er du så godt som sammen med ho. Hvis ho IKKE liker deg godt nok, dvs at du på forhånd må få ho til å like deg. Har du nok drete på draget..

Lenke til kommentar

Siden hun går i samme klasse så har hun forlengst satt seg opp en mening om deg.Så det vil virke kunstig hvis du gjør noen forandringer.Enten så har du napp eller ikke.Når ei jente gidder å prate med deg så anser jeg det som omtrent sikkert at du har grønt lys.For jenter gidder som regel bare å snakke med evnt. kandidater eller kammeraten til kandidaten.Enten er du klarert eller ikke.Noe dypt stikker det vanligvis ikke følelsene.Og de foretrekker mystikk,erotikk fremfor for mye prek.De er også vanligvis prippene på sitt rykte.Så be henne med på noe og blir hun med så blir det fisk :love: .Den som ikke spør eller gjør fremstøt har tapt.Game over. :no:

Lenke til kommentar

hehe, kan legge til en liten fin storry. Møtte en jente i en butikk, hu stablet noen varer og dermed falt jeg pladask. noen dager senere gikk jeg tilbake for å "kjøpe noe" men egentlig for å sjekke hu opp. Jeg spurte, hu rødmet og sa nei. Jeg lei meg og med halen mellom bena gikk hjem. Dager og mnd gikk, jeg forelsket meg på nytt i en annen som jeg sjekket opp og ble sammen med. Og en dag gikk jeg inn i "den butikken", skulle til å betale. Der sitter hu igjen.. og så spør hu meg... "kan du spørre meg en gang til?"... the end!!! Sann historie!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...