Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du har jo ingenting å tape heller. Sier hun nei så sier hun nei Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 tenk hvor kjipt det vil være med et nei, eller "vet ikke om jeg har tid" - Derfor jeg aldri har tatt mot til meg å spørt noen Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du har jo ingenting å tape heller. Sier hun nei så sier hun nei er ikke så lett - om du virkelig har lyst på dama. Jeg hadde gått å hengt meg! (seriøst) Veninne av veninnen til søstra mi som hengte seg i dag... (håper da ikke det var pga. kjærlighets-sorg da...) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Da sier du bare "jeg bare tullet asså!!" eller noe sånn. Funker sikkert det og. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Da sier du bare "jeg bare tullet asså!!" eller noe sånn. Funker sikkert det og. Høres ikke særlig troverdig ut spør du meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Da sier du bare "jeg bare tullet asså!!" eller noe sånn. Funker sikkert det og. "Haha, jeg bare kødda, du ser jo ikke ut. Trodde du på meg, eller? Hah *gå vekk og le rått*" Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hehe, veldig OT, men kom på en morsom ting. Klassen til en kompis av meg hadde fått seg ny norsklærer, en ganske søt lærer som introduserte seg. Alt vel, til hun sier: "Noen spørsml"? Så kommer det fra en fyr bakerst i klassen: "Spytt eller svelge?" Hadde visst ledd seg ihjel. Dama ble rimelig flau. :!: Jeg tror jeg ler ræven av meg! *Huske til neste kvinnelige vikar* Endret 10. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Svar til trådstarter: Hei, eg liker deg. Nå kan dette være ganske vanskelig å si... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vær romantisk. Og ikke bare sånn semi-romantisk skrap; ta henne med storm. Se en film eller syv, eventuelt sitt foran TVNorge i noen dager og lær hvordan det skal gjøres. Ta henne med på en surrealistisk ferd. Hvis du virkelig vil ha henne må det gjøres slik - med mystikk og romanse. Lenke til kommentar
irio Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvis du går i klassen hennes er det bare til gi henne komplimenter, si at hun er fin på håret eller no. Kjøp henne no sjokolade eller brus eller no, ikke no stort og bare snakk med henne. Hvis hun trekker seg unna, er hun ikke interessert. Så lenge du ikke snakker om biler eller fotball eller no sånt.. Jenter pleier å hate det.. Så lenge du er enig med alt hun sier (trenger ikke faktisk være det, bare si det) så burde det gå fett.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Siden hun går i klassen din (?)... Spør om dere skal jobbe sammen neste gang det er åpent for å jobbe sammen med andre elever. sett dere på biblioteket eller noe og jobb/bli kjent der... Så kan det hende tiden byr seg for en liten kinobilett nrå dere sitter der. Lenke til kommentar
Dracon il'Vec Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vær deg selv og snakk med henne og få henne til å fatte hva du føler.... har alltd hjulpe for meg... Lenke til kommentar
Dracon il'Vec Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 "Haha, jeg bare kødda, du ser jo ikke ut. Trodde du på meg, eller? Hah *gå vekk og le rått*" akkurat det kalle jeg bare TULL!!! det er jo bare patetisk! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det var jo bare kødd da :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 "Haha, jeg bare kødda, du ser jo ikke ut. Trodde du på meg, eller? Hah *gå vekk og le rått*" akkurat det kalle jeg bare TULL!!! det er jo bare patetisk! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Be henne med på film hjemme på rommet ditt, så koser dere litt ja Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Funker nok enda bedre en kino det ja Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 alltid skummelt å snakke med damer som er pene *ebh, ahhmm , kiiiino? i, ebh hma morra?* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Pene damer skjønner lett at "All I want is BANG BANG BANG!", så du må trå varsomt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå