Gå til innhold

Hva sier man til dama?


h4wk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo fortelle om min episode mellom meg og ei jente for en mnd tid siden. Det var søstra til en kompis. Visst det faktisk ikke, så henne aldri når jeg var til kompisen min. Hadde gått forbi henne mange ganger på skolen. Så fikk jeg taki msn hennes og pratet med henne der. Dagen etter fikk jeg en sms fra henne og sendte endel av det løpet av helga. Så møtes vi på skolen og vi fikk pratet litt sammens. Så noen dager senere, tok jeg meg mottet til å spøre henne om hun ville finne på noe. Ja svart hun, og da tok jeg med henne på kino.

 

Så jeg tok det som et mulig tegn på at hun likte meg eller noe siden vi ikke kjente hverandre så godt og at hun ville bli med meg ut. Etter kinon, så spurte jeg henne om hun ville finne på noe en annen dag og det ville hun gjerne. Dager etter på avtalte vi at vi skulle finne på noe mer sosialt denne gangen og at jeg skulle ringe på henne. Jeg gjorde det, men da kom overraskelsen, hun var allerede opptatt med noen venniner, greit nok det tenkte jeg og sa at vi kunne finne på noen en annen dag. Noen dager senere spurte jeg henne igjen om vi kunne finne på noe, men det virket ikke som hun ville det. Så jeg mistet håpet på akkurat det. Ukene gikk før jeg spurte henne om hun likte meg som mer enn en venn og det gjorde hun ikke. Ble selvfølgelig skuffet over det, men livet går jo videre, tenkte jeg. Så nå er vi gode venner og prates av og til når vi møtes på skolen eller i fritiden. Får også veldig gode klemmer av henne. Og jeg merker hver gang at det lukter usannsynlig godt av henne. Så en dag jeg pratet med henne på msn, så fortalte hun at hun har fått seg type.

Har hatt det helt likt :cry: Kino og film hjemme hos meg, men så ble hun pluteselig uinterissert.. før kunne vi sitte på msn til 3 om natta :dontgetit::blush::p Nå sier hun knapt "hei" engang...

 

Fatter ikke den logikken deres jeg... neon som kan forklare meg det?

Endret av acon
Lenke til kommentar

Kan også si så mye at hun jeg var på "date" med også bor et stykke unna meg. Så er det vanlig at jeg og hun prates på msn om kveldene. Ellers så prates vi på skolen eller når jeg er hjemme til kompisen min. Men heldigvis si avviste hun ikke meg helt. Er flott at hun og jeg venner. Får ofte gode klemmer av henne :love:

 

Skjønner heller meg ikke på damer :cry:

Lenke til kommentar
Kan jo fortelle om min episode mellom meg og ei jente for en mnd tid siden. Det var søstra til en kompis. Visst det faktisk ikke, så henne aldri når jeg var til kompisen min. Hadde gått forbi henne mange ganger på skolen. Så fikk jeg taki msn hennes og pratet med henne der. Dagen etter fikk jeg en sms fra henne og sendte endel av det løpet av helga. Så møtes vi på skolen og vi fikk pratet litt sammens. Så noen dager senere, tok jeg meg mottet til å spøre henne om hun ville finne på noe. Ja svart hun, og da tok jeg med henne på kino.

 

Så jeg tok det som et mulig tegn på at hun likte meg eller noe siden vi ikke kjente hverandre så godt og at hun ville bli med meg ut. Etter kinon, så spurte jeg henne om hun ville finne på noe en annen dag og det ville hun gjerne. Dager etter på avtalte vi at vi skulle finne på noe mer sosialt denne gangen og at jeg skulle ringe på henne. Jeg gjorde det, men da kom overraskelsen, hun var allerede opptatt med noen venniner, greit nok det tenkte jeg og sa at vi kunne finne på noen en annen dag. Noen dager senere spurte jeg henne igjen om vi kunne finne på noe, men det virket ikke som hun ville det. Så jeg mistet håpet på akkurat det. Ukene gikk før jeg spurte henne om hun likte meg som mer enn en venn og det gjorde hun ikke. Ble selvfølgelig skuffet over det, men livet går jo videre, tenkte jeg. Så nå er vi gode venner og prates av og til når vi møtes på skolen eller i fritiden. Får også veldig gode klemmer av henne. Og jeg merker hver gang at det lukter usannsynlig godt av henne. Så en dag jeg pratet med henne på msn, så fortalte hun at hun har fått seg type.

Har hatt det helt likt :cry: Kino og film hjemme hos meg, men så ble hun pluteselig uinterissert.. før kunne vi sitte på msn til 3 om natta :dontgetit::blush::p Nå sier hun knapt "hei" engang...

 

Fatter ikke den logikken deres jeg... neon som kan forklare meg det?

Kanskje hun synes det var spennende i starten, og så gikk det over?

Lenke til kommentar

Gjør sånn som jeg sa her om dagen!

''Du har ufattelig fine øyne'' <- det sa jeg når jeg og en jente stod og prata om lekser. Hun rødma og løp vekk.

Eller:

''Nå har du satt håret opp på en slik måte at jeg har en hinsides trang til å gi deg en klem'' <- Samme jente, samme som skjedde. Men fikk en stooooor god klem etterpå da.

Lenke til kommentar
Man kan ikke basere et forhold på msn.

Nei, og ikke kan man ha et forhold med ei man ble kjent med via msn (sort of, venninne av meg sin venninne), går bare til helvete.

 

Og hva sier man til dama da; "Brenn til du er aske skjødesløse skjøge!".

Hvorfor kan man ikke ha et forhold med en man ble kjent med via msn?

Jeg er sammen med en nå... Det går kjempebra med oss! :D

Selvfølgelig finner vi på noe sammen "på ordentlig" (så det er sagt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...