Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva man ikke sier til dama: 'Dueh, jeg tok med meg ei hjem i går jeg. Var ganske full asså...' *bipbip* Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 en mindre søt fyr med en upersonlig personlighet spurte ei dame om hun ble med på kino og hun sa JA bare pga. hun syntes synd på han elns. ermm.gif Vil ikke si det er en bra beskrivelse av meg. Ingenting kan ta motet fra meg nå Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Gjett om dette er en tidligere registrert bruker som ikke tør å spørre under sitt eget nick. Jeg tror jeg vet hvem denne personen er og jeg tok feil Endret 16. februar 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
acon Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Kan jo fortelle om min episode mellom meg og ei jente for en mnd tid siden. Det var søstra til en kompis. Visst det faktisk ikke, så henne aldri når jeg var til kompisen min. Hadde gått forbi henne mange ganger på skolen. Så fikk jeg taki msn hennes og pratet med henne der. Dagen etter fikk jeg en sms fra henne og sendte endel av det løpet av helga. Så møtes vi på skolen og vi fikk pratet litt sammens. Så noen dager senere, tok jeg meg mottet til å spøre henne om hun ville finne på noe. Ja svart hun, og da tok jeg med henne på kino. Så jeg tok det som et mulig tegn på at hun likte meg eller noe siden vi ikke kjente hverandre så godt og at hun ville bli med meg ut. Etter kinon, så spurte jeg henne om hun ville finne på noe en annen dag og det ville hun gjerne. Dager etter på avtalte vi at vi skulle finne på noe mer sosialt denne gangen og at jeg skulle ringe på henne. Jeg gjorde det, men da kom overraskelsen, hun var allerede opptatt med noen venniner, greit nok det tenkte jeg og sa at vi kunne finne på noen en annen dag. Noen dager senere spurte jeg henne igjen om vi kunne finne på noe, men det virket ikke som hun ville det. Så jeg mistet håpet på akkurat det. Ukene gikk før jeg spurte henne om hun likte meg som mer enn en venn og det gjorde hun ikke. Ble selvfølgelig skuffet over det, men livet går jo videre, tenkte jeg. Så nå er vi gode venner og prates av og til når vi møtes på skolen eller i fritiden. Får også veldig gode klemmer av henne. Og jeg merker hver gang at det lukter usannsynlig godt av henne. Så en dag jeg pratet med henne på msn, så fortalte hun at hun har fått seg type. Har hatt det helt likt Kino og film hjemme hos meg, men så ble hun pluteselig uinterissert.. før kunne vi sitte på msn til 3 om natta Nå sier hun knapt "hei" engang... Fatter ikke den logikken deres jeg... neon som kan forklare meg det? Endret 16. februar 2005 av acon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Man kan ikke basere et forhold på msn. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Man kan ikke basere et forhold på msn. Nei, og ikke kan man ha et forhold med ei man ble kjent med via msn (sort of, venninne av meg sin venninne), går bare til helvete. Og hva sier man til dama da; "Brenn til du er aske skjødesløse skjøge!". Lenke til kommentar
acon Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Går liksom i klasse da... men det var naturlig å møtes på msn etter skolen, siden vi bor på hver vår kant av byen... snakket mye på skolen også.. Nå snakker hun ikke til meg på skolen heller... Endret 16. februar 2005 av acon Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kan også si så mye at hun jeg var på "date" med også bor et stykke unna meg. Så er det vanlig at jeg og hun prates på msn om kveldene. Ellers så prates vi på skolen eller når jeg er hjemme til kompisen min. Men heldigvis si avviste hun ikke meg helt. Er flott at hun og jeg venner. Får ofte gode klemmer av henne Skjønner heller meg ikke på damer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kan jo fortelle om min episode mellom meg og ei jente for en mnd tid siden. Det var søstra til en kompis. Visst det faktisk ikke, så henne aldri når jeg var til kompisen min. Hadde gått forbi henne mange ganger på skolen. Så fikk jeg taki msn hennes og pratet med henne der. Dagen etter fikk jeg en sms fra henne og sendte endel av det løpet av helga. Så møtes vi på skolen og vi fikk pratet litt sammens. Så noen dager senere, tok jeg meg mottet til å spøre henne om hun ville finne på noe. Ja svart hun, og da tok jeg med henne på kino. Så jeg tok det som et mulig tegn på at hun likte meg eller noe siden vi ikke kjente hverandre så godt og at hun ville bli med meg ut. Etter kinon, så spurte jeg henne om hun ville finne på noe en annen dag og det ville hun gjerne. Dager etter på avtalte vi at vi skulle finne på noe mer sosialt denne gangen og at jeg skulle ringe på henne. Jeg gjorde det, men da kom overraskelsen, hun var allerede opptatt med noen venniner, greit nok det tenkte jeg og sa at vi kunne finne på noen en annen dag. Noen dager senere spurte jeg henne igjen om vi kunne finne på noe, men det virket ikke som hun ville det. Så jeg mistet håpet på akkurat det. Ukene gikk før jeg spurte henne om hun likte meg som mer enn en venn og det gjorde hun ikke. Ble selvfølgelig skuffet over det, men livet går jo videre, tenkte jeg. Så nå er vi gode venner og prates av og til når vi møtes på skolen eller i fritiden. Får også veldig gode klemmer av henne. Og jeg merker hver gang at det lukter usannsynlig godt av henne. Så en dag jeg pratet med henne på msn, så fortalte hun at hun har fått seg type. Har hatt det helt likt Kino og film hjemme hos meg, men så ble hun pluteselig uinterissert.. før kunne vi sitte på msn til 3 om natta Nå sier hun knapt "hei" engang... Fatter ikke den logikken deres jeg... neon som kan forklare meg det? Kanskje hun synes det var spennende i starten, og så gikk det over? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Gjør sånn som jeg sa her om dagen! ''Du har ufattelig fine øyne'' <- det sa jeg når jeg og en jente stod og prata om lekser. Hun rødma og løp vekk. Eller: ''Nå har du satt håret opp på en slik måte at jeg har en hinsides trang til å gi deg en klem'' <- Samme jente, samme som skjedde. Men fikk en stooooor god klem etterpå da. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Man kan ikke basere et forhold på msn. spørs om det forholdet er avstands forhold eller ikke da. Skal ikke si så mye, men jeg har hatt dame som jeg aldri møtte. Ikke så mye å skryte av da, men.... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Man kan ikke basere et forhold på msn. spørs om det forholdet er avstands forhold eller ikke da. Skal ikke si så mye, men jeg har hatt dame som jeg aldri møtte. Ikke så mye å skryte av da, men.... Man må jo nesten møtes. Hvis ikke så blir det rart! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 det er ikke fakta, det går bare ikke. MSN forhold altså trust me i've got the kelso style Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Man kan ikke basere et forhold på msn. Nei, og ikke kan man ha et forhold med ei man ble kjent med via msn (sort of, venninne av meg sin venninne), går bare til helvete. Og hva sier man til dama da; "Brenn til du er aske skjødesløse skjøge!". Hvorfor kan man ikke ha et forhold med en man ble kjent med via msn? Jeg er sammen med en nå... Det går kjempebra med oss! Selvfølgelig finner vi på noe sammen "på ordentlig" (så det er sagt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå