Gå til innhold

Hva sier man til dama?

h4wk

Anbefalte innlegg

Går i klasse me verdens fineste og søteste jente... :love: Vil liksom bli sammen med henne, men åssen skal jeg gå fram?? Snakker en del med henne på skolen... virker som hun er litt interissert i meg også da... :ermm:

Er ganske ny på dette område... :blush: vil ikke vente forlenge heller *smi mens jerne er varmt* :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit ikke hvor gammal du er, men å skjenke henne er alltids et godt triks ;)

Nei, helt alvorlig. Be henne ut (spisested og kino er en klassiker, men man kan alltids finne på noe mer originalt). Prøv å ikke vær for nervøs, og ikke lek hyper kul, da er du dødsdømt.

Sier hun ja så får du se om dere får god kontakt under daten. Sier hun nei så get over it :roll:

værste er å ikke gjøre noe. Er bedre å prøve ihvertfall. Bedre det enn å ikke gjøre noe i det hele tatt.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Hvor gamle er personene her?

Har ikke anelse på hvor gamle de andre er. Virker som trådstarter er litt ung. Husker selv hvor "store" problemene med sjekking var i begynnelsen. Selv om det egentlig ikke var all verdens problemer, noe man lærer etterhvert ;)

Selv er jeg 25. Det at jeg har to unger og i tilegg har hatt fast dame i snart 6 år tyder på at jeg kanskje ikke akkurat er den beste til å komme med sjekketriks, husker knapt hvordan det gjøres :D

I tilegg ble jeg i sin tid sjekket opp av dama mi, ikke omvendt :w00t:

So what the hell do I know ;):whistle:

Lenke til kommentar
Gjett om dette er en tidligere registrert bruker som ikke tør å spørre under sitt eget nick. :wee:

Hehe, den første som peker er ofte synderen ;)

Oppfordrer moderator til å sjekke IP for å legge all tvil til side; det er ikke meg.

Skulle ønske det var meg though, lenge siden jeg har hatt noe i forhold til damer nå. Faktisk helt siden i vår... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjett om dette er en tidligere registrert bruker som ikke tør å spørre under sitt eget nick. :wee:

Hehe, den første som peker er ofte synderen ;)

Oppfordrer moderator til å sjekke IP for å legge all tvil til side; det er ikke meg.

Skulle ønske det var meg though, lenge siden jeg har hatt noe i forhold til damer nå. Faktisk helt siden i vår... :ermm:

Hehe, den som venter blir belønnet ;)

Men angående sjekking av IP så er det vel like greit at dene gutten heller får gjemme seg bak et annet nick. Kanksje andre på forumet (i klassen hannes???) vet hvem han er hvis han har et annet nick :roll:

Men uansett, fulle jenter er lette mål. Men som oftest ikke de beste målene heller :D

Viktig å være forsiktig så man ikke tar en Britney og våkner opp gift dagen derpå :thumbup:

Lenke til kommentar
SMS - æsj...

- Bare bli godt kjent...

Gi hun noe spesielt til jul?

Overrask henne med et eller annet...

Er jo en grei måte å komme i kontakt med jenter på... Spesielt hvis han først spør om nummeret...

At folk gjør det så vanskelig og komme i kontakt med det motsatte kjønn er for meg helt absurb...

Lenke til kommentar

Hehe, veldig OT, men kom på en morsom ting. Klassen til en kompis av meg hadde fått seg ny norsklærer, en ganske søt lærer som introduserte seg. Alt vel, til hun sier: "Noen spørsml"? Så kommer det fra en fyr bakerst i klassen: "Spytt eller svelge?"

Hadde visst ledd seg ihjel. Dama ble rimelig flau. :!:

Lenke til kommentar
Hehe, veldig OT, men kom på en morsom ting. Klassen til en kompis av meg hadde fått seg ny norsklærer, en ganske søt lærer som introduserte seg. Alt vel, til hun sier: "Noen spørsml"? Så kommer det fra en fyr bakerst i klassen: "Spytt eller svelge?"

Huff, syntes synd på den læreren. Er slik sex sjikanering som brygger frem ting som Ottar gruppen :cry:

Det som virkelig hadde vært morsomt var om hun svarte på tiltale. Noe som " Det er noe en som deg aldri vil finne ut" :thumbup:

Lenke til kommentar

HAHAHA. genialt!. hadde ikke turt der selv, da hadde det nok blitt rett ned med ordenskarakteren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...