Gå til innhold

Innstallasjonsproblemer= defekt hardisk?

Anbefalte innlegg

Hei. Min brors pc har begynt å oppføre seg rart i det siste. I flere innstallasjoner av spill og programmer avbrytes innstallasjonen av diverse error og feilmeldinger.

Half Life 2 får vi ikke innstallert, da får vi opp denne feilmeldingen. Jeg har prøvd å formatere hardisken flere ganger og lagt inn fresh windows xp innstall. Men samme problemer oppstår. Det må også nevnes at den har skrudd seg av sånn uten videre en gang i blandt. Jeg har sjekka tempen på CPU, den ser bra ut.

Jeg gikk også inn "run", eventwvr på "system" og så at det var noe error meldinger på dvd rommen, men jeg har prøvd å sette i en annen dvdspiller uten forandring.

Kan det være hardisken som ikke er helt på topp?

Endret av oarnoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har åpna maskinen og sjekka ledninger, at de sitter i iallefall. Jeg glemte å nevne at Half Life 2 ble innstallert uten problemer på en annen maskin her, så det er ikke i spillet feilen ligger. Finnes det software som feilsøker i maskinen?

Endret av oarnoy
Lenke til kommentar

Jeg tror en eller annen moderator kommer til å klikke i vinkler på trådnavnet ditt .

du gjør nok besti å bytte

EDIT: Nå så det mye bedre ut... Ikke meninga å "kjefte" på deg men jeg tenkte det ville være dumt å få tråden stengt. :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...