oarnoy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hei. Min brors pc har begynt å oppføre seg rart i det siste. I flere innstallasjoner av spill og programmer avbrytes innstallasjonen av diverse error og feilmeldinger. Half Life 2 får vi ikke innstallert, da får vi opp denne feilmeldingen. Jeg har prøvd å formatere hardisken flere ganger og lagt inn fresh windows xp innstall. Men samme problemer oppstår. Det må også nevnes at den har skrudd seg av sånn uten videre en gang i blandt. Jeg har sjekka tempen på CPU, den ser bra ut. Jeg gikk også inn "run", eventwvr på "system" og så at det var noe error meldinger på dvd rommen, men jeg har prøvd å sette i en annen dvdspiller uten forandring. Kan det være hardisken som ikke er helt på topp? Endret 10. desember 2004 av oarnoy Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du MÅ installerer CS:Source, det er en feil i installeringsprogrammet som gir den feilmeldingen hvis du velger å ikke installerer CS:Source. Hadde samme problem selv Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 sjekka etter ødelagte(skada) eller løse ledninger? Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du MÅ installerer CS:Source, det er en feil i installeringsprogrammet som gir den feilmeldingen hvis du velger å ikke installerer CS:Source.Hadde samme problem selv det var ikke bare hl2 han hadde problemer med.. Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg har åpna maskinen og sjekka ledninger, at de sitter i iallefall. Jeg glemte å nevne at Half Life 2 ble innstallert uten problemer på en annen maskin her, så det er ikke i spillet feilen ligger. Finnes det software som feilsøker i maskinen? Endret 10. desember 2004 av oarnoy Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Du MÅ installerer CS:Source, det er en feil i installeringsprogrammet som gir den feilmeldingen hvis du velger å ikke installerer CS:Source.Hadde samme problem selv det var ikke bare hl2 han hadde problemer med.. Han hjelper da. Endret 10. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg tror en eller annen moderator kommer til å klikke i vinkler på trådnavnet ditt . du gjør nok besti å bytte EDIT: Nå så det mye bedre ut... Ikke meninga å "kjefte" på deg men jeg tenkte det ville være dumt å få tråden stengt. Endret 10. desember 2004 av L4r5 Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) javel?... Da får jeg gjøre det da, sånt at han ikke klikker. Endret 10. desember 2004 av oarnoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå