KRAN Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har en Hyundai ImageQuest Q910, men når jeg starter skjermen er det bare en tynn, lys stripe. Dette skjedde første gang da jeg slo hardt i pulten som skjermen sto på. Her er et bilde: Er det mulig å fikse det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Defekt vertikalavbøyning. Kan være en dårlig lodding, isåfall er det sikkert mulig å fikse det selv. Hvis du lar det stå på for lenge riskikerer du å brenne fosforet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har du skrudd opp skjermen? I så fall, gratulerer med garanti som ikke gjelder, selger kan vel sno seg unna reklamasjon også. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 prøv å slå til den skikkelig hardt! det pleier å hjelpe for meg Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ikke slå hardt på den. Jeg kunste skjermen og nesten fingra ved å slå på en 15" skjerm fordi den ikke funka og fikk beskjed om å slå den hardt og se hva som skjedde. :!: Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ikke hør på ham. SLÅ DEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå