janfredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei.. Har et lite problem nå. Har Windows XP på C, og installerte det nettopp på D: Problemet er at jeg nå skal formatere C: og jeg går inn i sikkerhetsmodus -> cmd og skriver format c: og følger instruksene. Men når jeg starter i vanlig modus igjen, så ser jeg at alle filene i C: fortsatt er der Noen som vet hvorfor, eller hva jeg har gjort galt? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hmm.. prøv formater med diskett!? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 hmm.. prøv formater med diskett!? Har ikke diskettstasjon. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Må du ikke inn i kommandolinjen FØR du kommer inn i Windows? Skru av PC'n. Skru PC'n på igjen. Trykk F8 hele tiden under oppstart til du får opp et spørsmål om hvordan du vil starte. velg kommandolinjen. skriv format c: eller tar jeg grundig feil nå? Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hehe. det er faktisk noe som heter at man må starte maskina med XP cd`en så formatere derifra. det er veldig enkelt skjønner du. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hmm.. prøv formater med diskett!? Har ikke diskettstasjon. tabbe.. bruk cd`n da..! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 hehe. det er faktisk noe som heter at man må starte maskina med XP cd`en så formatere derifra. det er veldig enkelt skjønner du. Prøvde men det eneste alternativet var og slette partisjonen Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 ja, det blir vel det samme om du sletter partisjonen først så formaterer den. for du oppretter jo C: på nytt igjen når du har sletta den. det er ikke noe problem. eller vil du reinstallere Windows på C: uten å miste noe? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ok. Det jeg skal gjøre er og sette i cden og slette partisjonen. Putte cden inn igjen og formatere (hvis det alternativet er der) Takk for hjelp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå