Kurt P Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 http://www.nlm.no/?pid=673%A7ion=news§...count=0&id=2592 Gutten gikk i klassen min på barne og ungdomskolen.. Etter det vet jeg nå hvilken vei han har tatt :!: Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Og hva var humoren? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Begynner å gå inflasjon i linking til den siden på dette forumet nå. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En natt ble jeg veldig redd for å dø, og for å gå fortapt. Jeg var redd for å møte Gud. Da skjønte jeg at Satan hadde brukt musikk til å få makt over meg, forteller Kristian. Er humor. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Skjønner ikke helt humoren jeg heller. Er det galt å være kristen ellerno? Endret 10. desember 2004 av invictus Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg vil si det er litt hyklersk når man hører på Metallica, og at det er «Satans rus» osv. Har selv en kamerat som går i 2.-klasse på den skolen, kan tenke meg at han er med i den «slække» gjengen. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det galt å være kristen ellerno? Ja. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 http://www.nlm.no/?pid=673%A7ion=news§...count=0&id=2592 Gutten gikk i klassen min på barne og ungdomskolen.. Etter det vet jeg nå hvilken vei han har tatt :!: Å henge en stakkars som har blitt halveis hjernevasket er lite pent gjort... Det er også litt liten humor i dette. Dette blir teit, ber om at mod stenger og sletter denne threaden. Forøvrig: du var vel ikke en av de som var med på å gjøre det vanskelig for ham da han gikk der? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Da skjønte jeg at Satan hadde brukt musikk til å få makt over meg, forteller Kristian. Jaja... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Å henge en stakkars som har blitt halveis hjernevasket er lite pent gjort... Så vidt jeg vet, er du personlig kristen, men hører da likevel på betydelig hardere og råere musikk enn Metallica. Hjernevasket av å høre på Metallica? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 HAHAHHA den der var årets!! stakkars gutt, den kristendomdritten gjør meg forbanna. Hjernevasker ungdom... det er utilgivelig! Norge må begynne å opplyses... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 den kristendomdritten gjør meg forbanna. Jeg kan ikke si at sånne uttalelser er noe bedre. Siden du ikke er kristen, er det automatisk riktig for alle andre? Tror du trenger litt opplysning selv, jeg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 HAHAHHA den der var årets!! stakkars gutt, den kristendomdritten gjør meg forbanna. Hjernevasker ungdom... det er utilgivelig! Norge må begynne å opplyses... Enig! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 HAHAHHA den der var årets!! stakkars gutt, den kristendomdritten gjør meg forbanna. Hjernevasker ungdom... det er utilgivelig! Norge må begynne å opplyses... Skjerp deg. Det er ikke alle kristne som mener at metallica er djevelens verk da vettu. Skal du generalisere kan du gjøre det på noe annet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Å henge en stakkars som har blitt halveis hjernevasket er lite pent gjort... Så vidt jeg vet, er du personlig kristen, men hører da likevel på betydelig hardere og råere musikk enn Metallica. Hjernevasket av å høre på Metallica? Ja, han var hjerne vaska av METALLICA!! Oh noes! T3H EVIL MUSIC!!! .... Nei, eg siktet til at han var hjernevaska av kristendommen, muligens litt ignorant av meg å mene det men eg vil si at det ikke er så alt for langt unna sannheten når du mener at Metallica er negativ og deppresiv musikk... for ikke å si satan's verk. Og nei, jeg er ikke ikke personlig kristen. den kristendomdritten gjør meg forbanna. Ikke generaliser, de færreste kristne mener slikt om metal. Kjenner mange kristne metallere. Endret 10. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hjernevaska av kristendommen. Skumle greier det der... Lenke til kommentar
simeik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En kamerat av meg er superkristen og digger Metallica!!! (Mener ikke at jeg også er kristen) Det er hvordan man tolker musikken som avgjør!! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Me treng absolutt ikkje slik uthenging av kristne (eller nokon andre formar for religionar, for den saks skyld) her på forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg