N* Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 I dag kikket jeg rundt på komplett og ergret meg over at de ikke hadde noen socket-a hovedkort med støtte for to cpu'er. Jeg stakk en tur innom demovarene... Og der var det! Til min store fryd og glede var det et søtt, lite, rødt hovedkort til socket-a med plass til to cpu'er. Jeg beundret bildet i et halvt sekund og bestillte det og en ekstra cpu. men så kom jeg på at jeg har xp home edition og det støtter ikke to cpu'er. gjør det vel? derfor lurer jeg på om det finnes en lur sak som gjør at også denne ekle versonen av en xp kan skjønne at jeg har to cpu'er. finnes det? Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 jeg googlet forresten fram dette. betyr det at det går med sp2? det er i så fall det eneste stedet det står at sp2 i home edition støtter to cpu'er Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 mulig jeg får svar i en annen forumkategori. noen som vil flytte denne til windowsforumet? eller kansje programvareforumet? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Feilpost og bumping. Stenges Det er fult mulig å redigere dine tidligere innlegg mot å poste nye. Trenger du å få en tråd flyttet kan du bruke report knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg