Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan avbestiller man ADSL fra Telenor?

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Teit spørsmål kanskje, men lurer på hvordan man avbestiller internett fra telenor.

Har leita på sidene demmes, men finner ingen steder hvor man kan avbestille over internett. Å sende en vanlig mail med beskjed om at man skal bytte leverandør og vil si opp avtalen er vel fåfengt, slike mailer blir vel glatt oversett.

Finnes det en godt bortgjemt side hvor man avbestiller?

Må jeg sende brev via snegleposten eller kan man ta det over telefon?

Skal bytte til Canal Digital så går vel ikke med en overflytting/overdragelse.

mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er sikkert mulig over tlf, men tørr du? Ja, vet at en muntlig oppsigelse "teller" like mye som en skriftlig. Men siden det er snakk om telenor hadde jeg ikke turt noe annet en skriftelig, eller få bekreftelse på mail der og da.

music-pilot: Skal finnes oppsigelse på nettet, eller kan man vel ta det under den populære "andre henveldelser" Dette funket i alle fall greit for meg da jeg sa opp mine foreldres linje (Hvorfor skal alle foreldre ha gamle, gode og trygge Telenor?)

MVH

Leben

Edit: Leif

Endret av Leben
Lenke til kommentar

jeg brukte den Oppsigelse ligger: kontakt kondeservice -> abonnement -> spesifiser -oppsigelse av abo. .. gått en mnd har ikke hørt noe :) så det er nok best å ringe

telenor support er nok hyggelig på det puktet.. viss ikke får du skylde på noen andre

f.eks morra di eller no

Lenke til kommentar

Takk for alle svarene!

Nei, har jo dårlig erfaring med muntlige avtaler fra før, så får be om bekreftelse.

1 mnd og ingenting har skjedd!? huff, det som er "skrekk-scenarioet", plutselig roter Telenor og jeg må betale på 2 abonnement.

Får bare krysse fingrene!

Takk igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...