Kenny000 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: HoVeSkOt skrev:Hey, folx....har eksamensforbreding nå... En del av oppgaven er å Finne på et NAVN, og lage en LOGO til en bedrift som kun skal selge Gameboy, PC og andre konsollspill. En forretningside skal jeg også lage... Evig Takknemlig for alle hint! Jeg fortsetter den stengte tråden.... Her er som sagt mitt forslag! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Same shit here! Vi må finne på navn til kiosk... Sålangt har vi kommet opp med 'Central Park'... Hvilken linje går du, jeg går Salg & Service Ørtene gangen en har en slik oppgave vet du (KJEDELIG) salg og service, ja.. har vi akkurat samme oppgaven over hele landet (salg og service klassene) Lenke til kommentar
FNOLE Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 EYYYY e driv på med samme oppgåve...treng litt hjelp...har komme på eit namn men...(Monde De Gamers) fransk for Gamers World... konge _________________ [ Denne Melding var redigert av: FNOLE på 2002-06-03 10:28 ] Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Gamers Nirvana er ett forslag, kansje litt space'a menmen tenkt å bruka Gamers Galaxy sjøl :smile: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 (endret) mopr Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei HoVeSkOt! Kanskje litt mange smileys..? Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 tru'kje du ska snakka,, dinn amøbe klarte t & me å ødelegga BIOS'n sinn å so syyyyyyynnnn LOL :smile: dickweed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå