Villmink Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny skriver da min gamle Lexmark Z12 er veldig dyr i drift og har tendens til å lage papirkrasj selv med lite papir i holderen. Kan noen anbefale en printer som passer disse kriteriene? - Trenger ikke ha noen form for multifunksjonalitet da jeg har både scanner og fax. - Skal ikke bruke den til å skrive ut bilder, kun enkel tekst og skjemaer og slikt på vanlig A4 ark. Den gamle Lexmark printeren var egentlig bra nok for mitt behov når den fungerte som den skulle. - Bør koste under 1500,- men jeg kan vurdere dyrere. - At den fungerer under Linux er en fordel men ikke et krav. - Lave driftskostnader er det jeg kommer til å legge mest vekt på. På forhånd takk. Endret 10. desember 2004 av Villmink Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 jo dyrere skriveren er, jo billigere er den i bruk. laserskrivere er billigst per side, og da er de billigere jo høyere opp du går. for å si det sånn: hvis du har 1500 til en skriver, bruk 1600. har du 3000, bruk 3100. hvis du har penger nok til en dyr en, så kjøper du den. de dyrere skriverne holder seg dessuten lengre ut i alderen. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Flyttes fra Off-Topic til annet om hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå